העיתונאי האשים את נתניהו במהומות - ויצר סערה

לאחר המהומות הקשות הלילה בירושלים, פרשן 'ynet' אטילה שומפלבי האשים את ראש הממשלה כמי שהצית אותן: "כשהוא במשבר, הוא מנסה להדליק את המדינה" | בתגובה אנשי תקשורת המזוהים עם הימין תקפו: "כנראה יש הארכת חוזה אצל נוני בקרוב"

יאיר כלפה | תקשורת 23.4.2021 | 16:08

אטילה שומפלבי צילום: מתוך טוויטר

בעוד המשבר הפוליטי מסרב להיפתר, רשת הטוויטר סוערת בשעות האחרונות בעקבות ציוץ של פרשן 'ynet' אטילה שומפלבי, שבו טען כי ראש הממשלה בנימין נתניהו הוא האחראי למהומות.

"‏שוב חוזר הניגון: כשנתניהו במשבר, הוא מנסה להדליק את המדינה", כתב אטילה והמשיך, "אוחנה נעלם. המפכ"ל נעלם. הם שורפים את ירושלים ומציתים מלחמת אזרחים כדי להציל את נתניהו".

בתגובה, כמה אנשי תקשורת ימניים ופעילים ימניים זעמו והגיבו: ‏"עזבו דעה פוליטית בחיאת. על פי הפרשן הראשי של וואינט, נתניהו גרם לאנשים (שאין שום סיכוי שהצביעו לו) לתקוף אנשים אחרים ברחוב, ברכבת הקלה ואפילו לבצע לינץ'", כתב אושיית הרשת יבגני זרובינסקי.

‏"'הם שורפים את ירושלים כדי להציל את נתניהו'. מתוך: משפטים שנאמרו באמת", צייץ העיתונאי עקיבא נוביק, וכתב 'ישראל היום' יהודה שליזנגר המשיך בציניות, "‏‎חבל שעצרת פה, לדעתי ביבי גם ירה את הטיל מרוסיה".

לציוץ של שלזינגר, הגיב אטילה: "‏‎איפה השר לבטחון הפנים? למה נותנים לבירה לבעור? איפה ראש הממשלה? למה אין קבינט? הערכת מצב? הכאוס משתלט, האלימות הפכה לנורמה. תמשיך עם הבדיחות, את המדינה ממילא אתה לא רואה".

גם שמעון ריקלין, מ'ערוץ 20', המזוהה עם נתניהו, תקף את שומפלבי: ‏"‎אטילה היקר. אחת לכמה זמן אני חש שאתה צריך לדעת את האמת. אתה פשוט אידיוט".

"‏שוב חוזר הניגון: עיתונאי כותב הזיות ושקרים, יאשים את נתניהו גם על ריב עם אישתו או על פלישת חייזרים", כתב יועץ הניו מדיה של נתניהו, טופז לוק והמשיך, "ובחיים לא יכיר בזה שישראל, תודה לאל, מנצחת את הקורונה ראשונה בעולם ובעשור הביטחוני הטוב ביותר מאז קום המדינה".

"כל הכבוד למנהיגות של יאיר לפיד ונוני מוזס!", המשיך טופז בעקיצה לאטילה, אשר בעלי האתר בו הוא עובד הוא ארנון (נוני) מוזס. גם הפרסומאי והשדרן נועם פתחי התייחס לבעלים של 'ynet': "‏כנראה יש הארכת חוזה אצל נוני בקרוב".

"‏אחרי שנתניהו תקף בעזה למען מטרותיו האישיות, תקף בסוריה בכדי לחמוק מהמשפט, הביא את הקורונה בכדי שיוכל להקים ממשלה", צייץ בציניות פאנליסט 'ערוץ 20', דרור קאפח.

"עכשיו הוא גורם לאלימות של ערבים בכדי להציל את עצמו! ואתה חונן לאדם דעת ונותן לאנוש בינה?!?", הוסיף.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום