ערב שבת: ראש הישיבה התעורר וביקש להתחזק

ראש ישיבת רכסים הגאון רבי אליהו ציון סופר התעורר בבית החולים וביקש להתחזק ולא לדבר לשון הרע לרפואתו השלמה. תלמידיו מקיימים משמרות תפילה לרפואתו של רבי רפאל אליהו ציון בן שולמית 

משה ויסברג | חרדים 23.4.2021 | 17:33

הגאון רבי אליהו ציון סופר עם תלמידיו צילום: באדיבות המצלם

שיפור קל במצבו של ראש ישיבת רכסים הגאון רבי רפאל אליהו ציון סופר בעל ה'באר ציון' המאושפז במצב קשה מאוד בבית החולים 'הדסה עין כרם' בירושלים כשהוא מורדם ומונשם. 

היום עם השיפור הקל במצבו לאור התפילות הרבות להחלמתו ראש הישיבה התעורר למשך זמן וביקש מבני משפחתו הסובבים את מיטתו שימסרו לתלמידים כי יתחזקו בתורה הקדושה כי הם חיינו ואורך ימינו ובעיקר להתחזק באיסור דיבור לשון הרע ובבין אדם לחברו. 

ל'בחדרי חרדים' נודע כי לאחר מכן שוב הרדימו הרופאים את ראש הישיבה שעדיין זקוק לרחמי שמים מרובים אך כאמור יש שיפור קל ואור בקצה המנהרה. 

כזכור, אמש הוסיפו לראש הישיבה בן ה -68 את השם 'רפאל' לאחר התייעצות עם שר התורה הגר"ח קנייבסקי. 

בימים האחרונים אף יצא ספרו החדש של ראש הישיבה 'שיח ציון' חלק ב' ובהתייעצות עם גדולי ישראל הוחלט לחלק את הספר לרפואתו בכל מוקדי התפילה. 

גם אחיו הגאון רבי יעקב חיים סופר ראש ישיבת 'כף החיים' ביקש להתחזק וללמוד את הלכות איסור לשון הרע "כי אם מדברים לשון הרע יש הרבה קטרוגים, ולכן כל אחד יקבל על עצמו לא לדבר וללמוד את ההלכות" אמר הגרח"י סופר.  

מאות תלמידי ובוגרי ישיבת רכסים יקבלו שבת מוקדם לרפואתו השלמה של ראש הישיבה במהלך השבת יתקיימו מנייני תפילה במשמרות לרפואת ראש הישיבה.

הציבור נקרא להתפלל ולעורר רחמי שמים מרובים לרפואת הגאון רבי רפאל אליהו ציון בן שולמית.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום