"עומד אירוע מכריע" • הפרשן הבכיר במסר לילדי ונערי המגזר

לאחר שיו"ר 'ימינה' הכריז ביום רביעי כי הוא מוכן לממשלה עם גוש השינוי, פרשן 'חדשות 13' פנה לילדי ונערי המגזר הדתי-לאומי, וביקש מהם לעלות לדיון את האפשרות שבנט אכן יצטרף: "אל תוותרו על חובתם המוסרית" | בנוסף טען: "אירוע היסטורי בציונות הדתית"

יאיר כלפה | תקשורת 23.4.2021 | 07:21

ד"ר אבישי בן חיים צילום: פלאש 90

על רקע האפשרות שיתקיימו בחירות חמישיות, פרשן 'חדשות 13', ד"ר אבישי בן-חיים, בפניה דחופה אל ילדי ונערי הציונות הדתית.

"שבת פרשת "ישראל השנייה שואלת את הציונות הדתית: 'הלנו את אם למדכאנו?'", פתח בן-חיים בפוסט בפייסבוק והמשיך, "מדריכים ומדריכות בבני עקיבא, עזרא, אריאל, צופים דתיים. אנא אל תוותרו על החובה המוסרית לעסוק השבת עם החניכים והחניכות באפשרות הפניית העורף של נפתלי בנט וחביריו כלפי ישראל השנייה והציבור המזרחי מסורתי".

הפרשן המשיך עם תאוריית 'ישראל השניה' שהגה, וכתב: "הבחירה שלהם להצטרף לאליטה המדכאת של ישראל הראשונה ולמהלך השפלתו של ראש ממשלה שעבור רבים בעם, הוא סמל לאומי ואף יותר מזה, הוא מרכז הסנטימנט הלאומי-יהודי".

"חלק מההנהגה שלכם כלל לא רואה את עם ישראל שבשדות, ולכן כלל לא מזהה את הסנטימנט הלאומי-יהודי המרוכז בנתניהו, כפי שהיה מרוכז בבגין ובהרצל", טען בן-חיים.

"על הפרק עומד אירוע מכריע: אפשרות שבירת הברית עם הציבור המסורתי וגזל כבשת הרש מישראל השנייה שכל מה שיש לה זה הפתק בקלפי (מאחר והיא מודרת ממערכת המשפט, מהתקשורת המרכזית, מהאקדמיה וכו') ומינויו של נפתלי בנט לראש ממשלה על ידי השמאל".

עוד כותב אבישי בן חיים, "בנט אמור להיות חובש הכיפה הסרוגה הראשון שיגיע לכסא ראש הממשלה, והוא אמור לעשות זאת על בסיס תועבה מוסרית של ניצול רדיפה משפטית חסרת מעצורים נגד ראש ממשלת ישראל מצד האליטה". וכל זאת,  "תוך הפרת הבטחות מפורשות (לא נשב בממשלה תחת לפיד; לא נשב בממשלה בתמיכת המשותפת; לא נשב בממשלה עם מרצ) שאלמלא הן לפחות שני מנדטים היו נשארים בגוש הלאומי-מסורתי - גוש שבמידה לא מועטה על האלקטורט שלו נבנתה ובנתה הציונות הדתית את עצמה, את מפעליה ואת הארץ".

"בחירה של הציונות הדתית להצטרף לאליטת ישראל הראשונה ולהפנות עורף ל"ישראל השנייה" ולפשוטי העם היא אירוע היסטורי בתולדות הציונות הדתית", סיכם הפרשן הוותיק.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום