עמית סגל זועם: "אסור להפריע לדרוקר או לקרא"

הפרשן עמית סגל מתייחס הבוקר לזלזול כלפי ההקלטות של איילת שקד שחשף אמש במהדורה והסביר כי יש כאן הקשר נרחב יותר: בשמאל לא מקבלים עיתונות מימין ולכן חשיפת מקורותיו היא דבר לגיטימי 

יחיאל גלאי | תקשורת 4.5.2021 | 12:52

רביב דרוקר / עמית סגל צילום: פלאש 90

אמש חשף הפרשן עמית סגל הקלטות של איילת שקד שמדברת בפתיחות רבה על הפלונטר הפוליטי וכן תוקפת את בצלאל סמוטריץ' וטוענת כי אינו מקשיב לרבנים. בהמשך גם התייחסה לבני הזוג נתניהו ולהיצמדות שלהם לשררה וטענה, "הם כמו הרודנים".

החשיפה המעניינת של סגל לא עברה חלק וזכתה למתקפה בעיקר משמאל, אך גם מימין, תומכי נתניהו זעמו על הדברים שאמרה נגד נתניהו ורעייתו. בין שלל הטענות נטען כי שקד עצמה היא המקור והיא זו שהקליטה ושלחה לסגל את ההקלטות.

אחרים התייחסו בהומור והעניקו טיפ לשקד בהתייחסם לאיכות ההקלטות: "פעם הבאה תעשי רעש של שקית ניילון כדי שיראה כהקלטה נסתרת", אמר מאן דהוא. אחר לעג וכתב: שקד הקליטה הודעות קוליות בווטסאפ ושלחה ישירות לעמית סגל.

הבוקר (שלישי), בתכניתם של גולן יוכפז וענת דוידוב ברדיו 103 התייחס סגל לחוסר הפרגון דווקא כלפי חשיפותיו. "בעשרים שנותיי בעיתונות אני לא זוכר שעשו דבר כזה לאף אחד אחר", אמר סגל. 

לשאלה האם מטריד אותו חוסר הפרגון והרינונים סביב מקורותיו אמר סגל: "אני כבר רגיל. לוקח את זה כמו מזג האוויר, השמש תזרח ויחשפו את המקורות".

בהמשך אמר סגל כי הוא רואה זאת בהקשר נרחב יותר: "הסירוב בשמאל לקבל עיתונאים ימניים כעיתונאים". סגל סיפר כי מדי יום יש בכניסה לאולפנים בנווה אילן הפגנה וכשהוא נכנס למקום הקומץ מכנה אותו "מחבל", "בן של מחבל" וכדו'.

סגל שיתף את תחושותיו לגבי האפליה לה זוכים עיתונאים מימין: "יש תפיסה שאומרת שאסור להפריע לרביב דרוקר וזה מזעזע שתוקפים את ברוך קרא, אך יש כאלה שמותר ואם אתה לא נחשב עיתונאי, אז אין לך מקורות ומותר לחשוף אותם".

 

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום