יאיר נתניהו במתקפה חסרת תקדים על העיתונאים הסרוגים

בנו של רה"מ, יאיר נתניהו, זועם על כך שעיתונאי הימין חגגו אתמול בחצות עם פקיעת המנדט של אביו והוא יוצא במתקפה חסרת תקדים נגדם | לדבריו, בעוד הם תופסים את משבצת הימניים בתקשורת, הם מייצגים ציבור זניח בלבד | "חדלי אישים, פחדנים, עבדים נרצעים לשמאל"

יחיאל גלאי | תקשורת 5.5.2021 | 20:16

העיתונאים הסרוגים חוגגים צילום: טוויטר, רועי שרון

נדמה כי כישלונו של ראש הממשלה נתניהו להרכיב ממשלה והעברת המנדט ליאיר לפיד לא עוברת חלק (לשון המעטה) במעון בבלפור.

יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה יוצא הערב (רביעי) במתקפה חזיתית נגד אנשי התקשורת הימניים שתיעדו עצמם חוגגים אתמול בשוק 'מחנה יהודה' הירושלמי עם פקיעת המנדט.

יאיר נתניהו יורה צרורות לעברם ומכנה אותם בין היתר, "עבדים נרצעים לשמאל, מגלומנים וחסרי מוסר".

"עלי התאנה של "הימין" בערוצי התעמולה חוגגים אתמול בלילה בחצות את פקיעת המנדט של נתניהו ואת ההתקדמות לעבר ממשלת שמאל של בנט עם מרצ, יאיר גולן, לפיד, איבתסאם מרעאנה ומירב מיכאלי, כותב יאיר נתניהו לצד תיעוד של העיתונאים יאיר שרקי, רועי שרון, עמיחי אתאלי ועקיבא נוביק שותים 'לחיים'.

לדברי יאיר נתניהו העיתונאים הנ"ל כלל לא מיצגים את הציבור הימני אלא את הציבור הסרוג, שהוא ציבור זניח בתוך הציבור הימני, אך הם כביכול מיצגים את הציבור הימני כולו: "העיתונאים האלה תופסים את תקן עלה התאנה בערוצי השמאל, לא על תקן "סרוגים", אלא על תקן "ימנים".

"בעוד המגזר של הסרוגים מהווה מיעוט זניח בתוך הציבור הימני, אשר מורכב ברובו ממצביעי ליכוד חילונים ומסורתיים. איך זה שתמיד 100% מהייצוג ל"ימין" בערוצי התעמולה הולך למיעוט הזניח של הסרוגים, וב 0% לרוב הימין החילוני/ מסורתי?", תוהה בנו של ראש הממשלה.

"המגזר של הציונות הדתית הוא מגזר מפואר שבונה את ארץ ישראל ונלחם למענה", כותב בנו של רה"מ וטוען כי "לצערנו "האליטה" התקשורתית שלו היא הפוכה לגמרי מהציבור עצמו, ומהווה קבוצה קטנה של עסקנים, חדלי אישים, פחדנים, עבדים נרצעים לשמאל, מגלומנים, חסרי מוסר, חסרי יושר, חסרי השכלה, וחסרי אינטליגנציה".

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום