מרגש: האם השכולה נפגשה עם אביו של ידידיה ז"ל

אמו של החייל עמית בן יגאל, שנרצח במהלך פעילות מבצעית, הגיע לביקור ניחומים אצל אביו של ידידיה חיות ז"ל, שנהרג באסון במירון - וניחמה: "לי יש משימה, לך יש משימה. זה לא שייך לנו מה שקורה סביבנו" | האב הספיד את ידידיה: "היה ילד שלא יכל לסבול פילוג"

יאיר כלפה | חדשות בארץ 6.5.2021 | 23:09

אביגדור חיות צילום: באדיבות המצלם

לקראת סיומה של השבעה, הגיעה היום (חמישי) נאווה, אמו של החייל עמית בן יגאל הי"ד שנרצח בתחילת השנה מבלוק שהשליך מחבל על ראשו, לביקור אצל הרב אביגדור חיות, אביו של ידידיה משה ז"ל, שנהרג באסון מירון.

"כל השנה עשינו, וכולם שואלים אותי מאיפה הכוח? ואני לא יודעת להגיד את זה במילים", אמרה והמשיכה, "זה כמיהה. כמו שאומרים, להבדיל, כשמביאים ילדים, ואומרים איך נוכל לטפל בכולם".

"כל אחד מקבל את הכוח שלו. כל אחד מקבל את הכמיהה. לעצרי, אני יודעת להסביר את זה", הוסיפה.

לאחר מכן סיפר חייל שהגיע לנחם, כי הוא גר ברמת גן, אך אף פעם לא היה באזור של משפחת חיות, ובתגובה אמר אבי המשפחה אביגדור לנאוה כי למרות הדרכים השונות, צריך להיות ביחד.

במפגש.

"תראי, הוא באה מטוב הלב שלו להיות איתי", אמר אביגדור לנאווה והמשיך, "הדרכים שלנו שונות, אבל יש לנו משהו אחד מאחד. אנחנו יהודים בראש ובראשונה. לגיטימי דרכים שונות, אבל קודם כל מה מאחד".

לאחר מכן ספד אביגדור לבנו וסיפר: "ידידיה היה ילד שלא יכל לסבול פילוג. בחיים לא. אני בטוח שגם עמית (בנה של נאווה שנהרג - י.כ.) היה גם אותו דבר".

"כמה שהיית בתוך האמונה, ואני גדלתי בבית לשני הורים צדיקים, אתה תתהלך 20 סנטימטר מעל הרצפה, כי זה לא שייך לנו כל מה שקורה סביבנו. לי יש משימה, לך יש משימה", סיכמה נאווה באופטימיות.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום