חמאס מעודדים רבבות הפלסטינים לאלימות: "מוחמד דף הבטיח – והוא לא יפר את הבטחתו"

אחרי שפורסמה הקלטה של מנהיג הזרוע הצבאית מאיים להגיב אם ישראל תפגע במקומות הקדושים בירושלים, מפרסם דובר הזרוע הודעה מיוחדת • דברי באו לעודד את כ-75,000פלסטינים שהגיעו הערב להתפלל בהר הבית, "מצדיעים לאנשינו באל-אקצא"

חרבות ברזל 8.5.2021 | 22:45

צילום: Abed Rahim Khatib/Flash90

דובר הזרוע הצבאית של חמאס שיגר הערב (שבת) איום כלפי ישראל ולפיו צפויה תגובה של הארגון. ההודעה של אבו-עוביידה מגיעה אחרי ההקלטה החריגה של מוחמד דף, ראש הזרוע, לפני מספר ימים, ולפיה ישראל תשלם אם "לא תיעצר התוקפנות נגד הפלסטינים".

בהודעה הערב, שנועדה לעודד את כ-75,000פלסטינים שהגיעו הערב להתפלל בהר הבית, נכתב: "אנו מצדיעים לאנשינו האיתנים שנמצאים בירושלים ובמסגד אל-אקצא, ואומרים להם שהמפקד מוחמד דף הבטיח לכם והוא לא יפר את הבטחתו".

הדברים מתייחסים לדבריו של מוחמד דף, ראש גדודי עז א-דין אל-קסאם – הזרוע הצבאית של חמאס, ביום שלישי בערב לפיהם: "ישראל תשלם על כך מחיר יקר, מדובר באזהרה ברורה ואחרונה אם לא תיעצר התוקפנות נגד הפלסטינים בשכונת שיח' ג'ראח".

"אנו מצדיעים לאנשינו האיתנים בשכונת שייח ג'ראח בירושלים ומאשר כי הנהגת ההתנגדות ואל-קאסם (הזרוע הצבאית של חמאס) משגיחים מקרוב על המתרחש", נמסר בהצהרה הקצרה. הוא הוסיף ואיים: "זוהי אזהרה ברורה ואחרונה לכיבוש. אם התוקפנות כלפי בני עמנו בשכונת שייח ג'ראח לא תפסיק מיד, לא נעמוד מנגד והאויב ישלם מחיר כבד. זוהי אזהרה אחרונה".

יצוין כי מוחמד דף לא נשא דברים פומבית מזה שנים ארוכות, מאז מבצע צוק איתן. ישראל ניסתה בעבר מספר פעמים לחסל אותו – אך בינתיים נראה כי הוא חי – ומאיים כעת על ישראל בהודעה חריגה מאוד.

חדשות JDN

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום