משרד התקשורת מתערב בכאוס בשוק האינטרנט

כפי שנחשף ב"גלובס", מאות אלפי לקוחות נותקו מהבאנדל ההפוך של בזק בעקבות סירוב המשרד לדחיית הניתוק ● כעת הוא מתקן

תקשורת 23.1.2019 | 13:35

pixabay

לאחר שהתברר כי שוק האינטרנט נכנס לכאוס בסוגיית הבאנדל ההפוך כפי שנחשף ב"גלובס", מודיע היום (ד') משרד התקשורת שהוא הורה לספקיות האינטרנט שלא לנתק לקוחות מבלי שעדכנו אותם מראש 21 יום על הניתוק הצפוי. הבעיה נוצרה לאחר שמאות אלפי לקוחות נותקו משירות הבאנדל ההפוך של בזק, שמסתיים אחרי שנה בלבד. בזק התריעה על כך מספר פעמים אך המשרד סירב להתערב. ככל הנראה בעקבות הכאוס בשוק נאלץ המשרד להתערב בכל זאת.

משרד התקשורת פרסם היום מכתב הבהרה שמופנה בין היתר לספקיות האינטרנט בנוגע לניתוק לקוחות "הבאנדל ההפוך", מסלול שבו לקוח מקבל שירות גישה (תשתית) לאינטרנט של חברת בזק ושירות גישה לאינטרנט (ISP) מספקית השירות, וזאת באמצעות קבלת חשבונית אחת מבזק בלבד.

על פי הוראות משרד התקשורת, הלקוחות אמורים לקבל את החשבונית המאוחדת למשך שנה אחת בלבד, ולאחריה החיוב מתפצל בין ספקית האינטרנט לבזק.

במכתב צוין כי ניתוק מיידי של לקוחות לאחר שנה במסלול "באנדל הפוך" שלא בהתאם להוראות הרישיון מהווה הפרה, והמשרד הבהיר במכתבו כי הוא מתכוון לפקח על יישום ההוראות בתקופה הקרובה.

גלובס

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום