"פלס" מתחילה לעבוד: היחידה לחקירות תאונות עבודה עצרה הבוקר שני חשודים

בנוסף עיכבה היחידה עוד 9 חשודים נוספים בחשד למעורבות בעבירות בטיחות על-פי פקודת הבטיחות ותקנותיה, וכן שימוש לא זהיר במכונות, קבלת דבר במרמה ועבירות נוספות

כלכלי 29.1.2019 | 10:10

תאונת עבודה בפ"ת, ארכיון | מד"א

הבוקר (ג') פתחה היחידה לחקירת תאונות עבודה "פלס" בלהב 433 בחקירה גלויה של עבירות בתחום ענף הבנייה. וזאת, נוכח ראיות אשר העלו חשדות לביצוע עבירות נוספות ובתום תקופה במהלכה ביצעה היחידה פעילות סמויה.

במסגרת החקירה הגלויה עצרה היחידה שני חשודים לחקירה באזהרה ועיכבה 9 חשודים נוספים בחשד למעורבות בעבירות בטיחות על-פי פקודת הבטיחות ותקנותיה, שימוש לא זהיר במכונות, קבלת דבר במרמה וכן עבירות נוספות.

מדובר בחקירה המנוהלת על ידי יחידת "פלס" המשותפת למשטרת ישראל ומשרד העבודה והרווחה וממוקמת ביחידה הארצית למאבק בפשיעה הכלכלית (יאל"כ), בשיתוף רשות המסים ומתמקדת בעבירות על תקנות הבטיחות תוך סיכון חיי אדם.

על פי החשד, המעורבים, כל אחד על פי חלקו, ניהלו חברות כוח אדם, בתחום השמת המנופאים ואספקת מנופים לאתרי בנייה ברחבי הארץ תוך כדי ביצוע עבירות פליליות ועבירות בטיחות חמורות.

המשטרה הודיעה, כי יחידת "פלס" "תמשיך ותעסוק בגיבוש ראייה כוללת לטיפול בתופעת תאונות העבודה, בחקירת אירועי תאונות עבודה חמורות ובחשיפת עבירות פליליות נוספות המשיקות לתחום ובגילוי עבירות המשפיעות באופן ישיר על שלומם ובריאותם של האזרחים על מנת להביא את מבצעי העבירה לדין".

גלובס

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום