תקלה ללקוחות פרטנר בסלולר - שיבושים בגלישה ובשיחות

לפי שירות הלקוחות יש עומסים בדור 4 וחלק מלקוחות פרטנר ו-012 מובייל חווים קשיים בגלישה ובשיחות. לקוחות מדווחים כי התקלה קיימת גם בדור ה-3

תקשורת 19.3.2019 | 15:02

מנכ"ל פרטנר | פלאש 90

לקוחות מרחבי הארץ לא מצליחים להוציא ולקבל שיחות או לגלוש באינטרנט הסלולרי. התקלה החלה היום (ג'), בשעה 12 וחצי לערך. לפי שירות הלקוחות, המנויים חווים ניתוקים בשל עומסים ברשת הדור הרביעי באזורים שונים בארץ, שמקשים לסירוגין על גלישה ושיחות.

לפי גורם בפרטנר, חלק מהלקוחות מושפעים מכך באזורים שונים בארץ. רוב הלקוחות מועברים לדור 3 אוטומטית לכן לא חשים בתקלה. התקלה לא פוגעת בלקוחות HOT מובייל שחולקים רשת עם פרטנר.

בעמוד הפייסבוק שלה החברה ממליצה ללקוחותיה לעבור ידנית לרשת הדור השלישי 3G.

לקוחת החברה מהוד השרון סיפרה ל-ynet: "התקלה החלה בערך ב-12:30. אין לי בכלל אינטרנט והשיחות מתנתקות. אי אפשר להשיג אותי בטלפון, באמצע יום עבודה. עשיתי איתחול לטלפון - לא עבד. נכנסתי לעמוד הפייסבוק: אין שום הודעה של החברה על תקלה (מאז החברה עדכנה את לקוחותיה בפייסבוק מ.ק). התקשרתי לשירות הלקוחות ופשוט אין מענה. זה כל כך מרגיז. אם יש תקלה תדווחו. המתנתי רבע שעה ואז ניתקתי מרוב ייאוש".

לקוח כתב ל-ynet שהוא נמצא בצומת רעננה עם שישה אנשים, כולם לקוחות פרטנר, כולם לא מצליחים לגלוש באינטרנט הסלולרי. "גם דור 3 לא עובד", לטענתו. א' מרמת השרון אמר ל-ynet: "ניסיתי לעבור ידנית לדור 3 כפי שממליצים בפרטנר. זה לא עבד".

"כבר שעתיים בערך אין לי אינטרנט ואני על סף ייאוש".נהג מונית אמר ל-ynet: "אני מסיע נוסעים ולא יכול להפעיל ווייז. בעיה רצינית. מעניין איזה פיצוי יתנו לנו על זה.

התקלה הגדולה האחרונה בסלולר היתה של גולן טלקום בנובמבר 2018, אז לקוחות בילו שעות ללא סלולרי. קודם לכן אירעה תקלת הענק של פלאפון שנמשכה מספר ימים לסירוגין והחברה אף נאלצה לפצות את לקוחותיה.

ynet

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום