הורים, שימו לב: בימבה ג'וק מסוכנת לילדכם

משרד הכלכלה ומכון התקנים מזהירים משימוש בבימבה ג'וק, לאחר שמצאה חריגה בקבוצת הפתאלאטים האסורים בצעצועים לילדים, ולכן עלול לסכן את המשתמשים בו

בריאות 2.4.2019 | 19:36

אתר משרד הכלכלה​​​​​​

חברת "אייס טויס בע"מ", מזהירה היום (שלישי) את ציבור הצרכנים משימוש במוצר בימבה ג'וק, אשר יוצר במגוון צבעים, ושווק החל משנת 2018.

האזהרה מתפרסמת על ידי משרד הכלכלה והתעשייה לאחר שבבדיקה שערך הממונה על התקינה באמצעות מכון התקנים נמצא כי המוצר לא עומד בדרישות התקן הרשמי, החל עליו ועלול לסכן את המשתמשים בו.

במשרד מתריעים כי נמצאה חריגה בקבוצת הפתאלאטים (כימיקלים) האסורים בצעצועים לילדים עד ומעל גיל 3 שנים. כמו כן, נמצאו ליקויים בחוזק העלולים לגרום לסכנת התמוטטות וליקויים בסימון האזהרות והוראות השימוש.

ממשרד הכלכלה ומהיבואן אייס טויס נמסר: "צרכן שרכש את המוצר מתבקש להפסיק את השימוש בו לאלתר ומוזמן להחזירו לצורך החלפתו או קבלת פיצוי כספי בגינו".

סגן הממונה על התקינה במשרד הכלכלה, איגור דוסקלוביץ, הסביר לynet איך אירע שרק עכשיו גילו את התקלה. "בייבוא מוצרי תינוקות קודם כל מאשרים את הדגם: בהליך אישור הדגם בודקים את כל תכונות התקן".

"אחר כך, במשלוחים מסחריים, בודקים רק את מספר הסעיפים של התקן שנבדקו מראש, כדי להשוות למה שנעשה במסגרת בדיקת הדגם. לכן לפעמים לא מגלים את הליקוי".

כיכר השבת

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום