ביציאה ממירון: חרדי נהרג מפגיעת אוטובוס

הולך רגל שיצא מתפילה בציון הרשב"י במירון, נהרג כתוצאה מפגיעת אוטובוס בצומת הכניסה לישוב. תחילה הוא נפצע אנושות, אך מאמצי ההחייאה עליו כשלו ומותו נקבע

חרדים 27.4.2019 | 23:23

דוברות ארגון הצלה

הולך רגל, חרדי כבן 70, נהרג הערב (מוצ"ש) בצומת היציאה ממירון, מפגיעת אוטובוס.

כונני 'ארגון הצלה', מתנדבי מד"א סניף גליל, הוזעקו לצומת, בעקבות הדיווח על הולך הרגל שנפגע מאוטובוס. הכוננים, בסיוע צוותי מד"א, העניקו טיפול רפואי וביצעו פעולות החייאה על גבר כבן 70, שבשלב זה מצבו מוגדר אנוש.

פאראמדיק מד"א אלי זליננמן תיאר: "כשהגענו למקום ראינו אוטובוס תחתיו נלכד רוכב אופניים עם האופניים, חילצנו אותו והענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים, הוא היה מחוסר הכרה ללא נשימה ללא דופק וסבל מפגיעה רב מערכתית".

"לאחר טיפול ראשוני בשטח פינינו אותו לבית חולים תוך המשך טיפול רפואי כשמצבו קריטי. נהג האוטובוס בשנות השלושים חש ברע ופינינו גם אותו לבדיקות בבית החולים".

(צילום: דוברות איחוד הצלה)

שי שלזינגר חובש באיחוד הצלה שהגיע ראשון למקום סיפר: "יחד עם חובשים תושבי מירון ויישובי הסביבה ביצענו החייאה על הולך הרגל שסבל מפגיעה רב מערכתית כתוצאה מפגיעת אוטובוס. למרבה הצער בתום מאמצי ההחייאה נקבע מותו בזירת התאונה".

דוברות המשטרה (גליל) עדכנה: "כביש 444 צומת ברקת לצפון נחסם לתנועה בעקבות תאונה מטופלת. שוטרי משטרת ישראל נמצאים במקום ומכווינים את התנועה. יש להפנות נהגים לדרכים חלופיות".

(צילום: דוברות איחוד הצלה)

(צילום: דוברות ארגון הצלה)

כיכר השבת

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום