בבני ברק ובפ"ת: שני פועלי בניין נפלו ונהרגו

פועל זר נפל מגובה של כ-3 קומות באתר בנייה בבני ברק ומותו נקבע במקום • שעה קלה קודם לכן, נהרג פועל בניין מסין כתוצאה מנפילה מגובה באתר בניה בפתח תקוה

חדשות בארץ 16.5.2019 | 17:11

מד"א

בהפרש של כשעה, שני פועלי בניין נפלו היום (חמישי) באתרי בניה, ונהרגו.

בשעות הצהריים נפל פועל בניין מאתר בנייה ברחוב ששת הימים בעיר בני ברק. מותו של הפועל נקבע במקום.

הפראמדיקים והחובשים שהוזעקו לזירת הנפילה, מצאו את הפועל, גבר כבן שלושים ממולדובה, כשהוא עם פגיעה רב מערכתית וללא סימני חיים, וכאמור, קבעו את מותו.

שעה קלה קודם לכן, נפל פועל נוסף, מסין, בעיר פתח תקווה מאתר בניה. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו במקום טיפול רפואי וביצעו פעולות החייאה שבסופן נקבע מותו של הפועל.

חובש רפואת חירום במד"א אלעזר רובינשטיין סיפר: "כשהגעתי למקום הפועלים הובילי אותי לקומה במבנה אליה נפל הפועל מגובה רב. הוא היה מחוסר הכרה עם חבלה קשה מאוד בפלג גופו העליון ומיד התחלתי להעניק לו טיפול רפואי ולבצע פעולות החייאה אבל הפציעה שלו הייתה אנושה ובסופן פראמדיק מד"א קבע את מותו".

ישראל גודלבסקי מפקד זק"א מרחב שרון סיפר: מדובר בפועל זר שנפל מקומה חמישית במהלך עבודתו באתר, עוצמת הנפילה היתה קשה וקטלנית, פרמדיק מד"א אישר את מותו של הפועל בזירה לאחר פעולות החייאה שלא צלחו. מתנדבי זק"א מרחב שרון טיפלו בגופת ההרוג בזירה, נסיבות המקרה נחקרת ע"י המשטרה במקום.

עו"ד ישראל אסל, היועץ המשפטי של הפורום למניעת תאונות עבודה, אמר כי: "מתחילת השנה נהרגו 15 פועלי בניין בתאונות. על משרד העבודה בראשות השר חיים כץ לסגור אתרי בנייה לתקופות ממושכת של 30 יום, על יחידת פלס בלהב 433 לחקור באזהרה בכירים ובהם מנהלי חברות שאצלם נהרגו פועלים ולפעול להגשת כתבי אישום פלילים, בלי פעולות אגרסיביות נגד הקבלנים נמשיך לקבור ולספור את פועלי הבניין".

כיכר השבת

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום