בשורות טובות: הנדקר החרדי נושם בכוחות עצמו

מצבו של גבריאל לביא, החרדי שנדקר בפיגוע בעיר העתיקה בירושלים, משתפר. הוא החל לנשום בכוחות עצמו והועבר מטיפול נמרץ למחלקה רגילה בבית החולים שערי צדק

חרבות ברזל 4.6.2019 | 17:48

 

יונתן זינדל, פלאש 90

מצבו של גבריאל לביא, החרדי שנפצע בפיגוע הדקירה האחרון שהתרחש בעיר העתיקה בירושלים, משתפר - כך נמסר אחר הצהריים (שלישי) מבית החולים שערי צדק.

גבריאל החל לנשום בכוחות עצמו, והבוקר, העבירו אותו ממחלקת טיפול נמרץ, בו היה מאושפז מהפיגוע, למחלקה רגילה בבית החולים.

למרות השיפור המדווח, מפצירים בני המשפחה בציבור להמשיך ולהתפלל להחלמתו המלאה של גבריאל בן אינס, בתוך שאר חולי ישראל. 

בראיון ל'כיכר השבת' סיפרה אשתו, נילי, "הוא התפלל שחרית ליד הבית, סמוך לשכונת מאה שערים, ומשם הלך ל'כולל' של 'שובו בנים' בו הוא לומד, שנמצא ברובע המוסלמי שבעיר העתיקה. בעלי לומד גם בלילה, ב'כולל חצות', וגם בכולל יום".

"חשוב לי להוסיף שאנחנו מודים לבורא עולם על הכל, וכמובן גם לצוות הרפואי שהיה איתו מהרגע שזה קרה. לדעתי, התורה הגנה עליו. זה פשוט נס".

"פשוט קיבלנו אותו במתנה. הרופאים אפילו ציפו שהערב הוא ישוחרר מטיפול נמרץ, וכבר נוכל לדבר איתו. עד כדי כך. הילדים היו בשבת אצל חברה שלי, הם עדיין לא ראו אותו; אני לא יכולה להראות להם אותו כשהוא במצב כזה".

בסיום הראיון ל'כיכר השבת', מצהירה גב' לביא: "נמשיך ללכת בדרך הזו (בשער שכם). זה שלנו, לא נוותר. כשהיום בבוקר בירכתי 'שלא עשני גוי', זה תפס פתאום משמעות אחרת: הערבי בא להרוג את בעלי, מאחורי גבו, ואנחנו מה רוצים? רק להגן על עצמנו".

כיכר השבת

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום