הבחור שנפצע בפיגוע הדקירה שוחרר לביתו

פחות משבוע לאחר פיגוע הדקירה בו נפצע הבחור ישראל מאיר נחומברג באורח בינוני, הוא משוחרר היום מבית החולים לביתו. שיפור גם במצבו של הרב גבריאל לביא

חרבות ברזל 5.6.2019 | 13:59

יונתן זינדל, פלאש 90

בחור הישיבה, ישראל מאיר נחומברג בן ה-16.5, אשר נפצע באורח בינוני בפיגוע הדקירה בעיר העתיקה ביום שישי, טופל בהדסה עין כרם ושוחרר היום (רביעי) לביתו בחסדי שמים.

ישראל מאיר התקבל ביחידת הטראומה בהדסה על ידי ד״ר מיכאיל סאמר, כשנפצע מדקירת סכין בגבו אשר פגעה בריאותיו. לאחר ייצובו וטיפול רפואי בהתאם, טופל ביחידה לטיפול נמרץ, ולאחריה במחלקה לכירורגיה.

עם שחרורו נפרד והודה לצוות האחים והאחיות, לרופאיו ולעובדות הסוציאליות שטיפלו בו לאורך שהותו בהדסה עין כרם.

אביו, רפאל מסר:  "אנו יוצאים הבייתה עם ישראל מאיר כשבפינו תודה גדולה לרופאי הדסה בכל היחידות, לד"ר מיכאיל סאמר שטיפל בו ביחידת הטראומה ולמנהל הטראומה ד"ר מיקלוש שהמשיך את הטיפול עד לסיומו, לעו"סיות המלוות, לצוות האחים והאחיות.  תודתנו הגדולה גם לכל עם ישראל, על התפילות - גם בליל שבת, על הכוונה שבתפילה, על החיזוק שהגיע אלינו מכל העולם. פגשנו את עם ישראל ביופיו האמיתי".

במקביל, שיפור חל גם במצבו של הרב גבריאל לביא, שנפצע אנוש בפיגוע הדקירה והוא החל לנשום בכוחות עצמו. הרב לביא מאושפז בבית החולים שערי צדק והציבור נקרא להמשיך ולהתפלל לרפואתו: גבריאל בן אינס לרפו"ש בתושח"י

כיכר השבת

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום