שיפור משמעותי במצב הרב גבריאל לביא

מביה"ח שערי צדק נמסר כי ב"ה יש שיפור משמעותי במצבו של פצוע הפיגוע, הרב גבריאל לביא שהגיע לבית החולים כשהוא מצב אנוש ומחר הוא יערוך מסיבת עיתונאים

חרבות ברזל 11.6.2019 | 15:17

יונתן זינדל, פלאש 90

מבית החולים שערי צדק  מבשרים בשמחה שפור משמעותי במצבו של הרב גבריאל לביא, פצוע הדקירה מהארוע ברובע היהודי. בחסדי שמים מדובר בשיפור משמעותי ולאחר שנפצע באורח אנוש הוא צפוי מחר להתראיין בבית החולים במסיבת עיתונאים שתערך מחר. 

למרות השיפור המדווח, מבקשים בני המשפחה להמשיך ולהתפלל להחלמתו המלאה של גבריאל בן אינס, בתוך שאר חולי ישראל. 

בראיון ל'כיכר השבת' סיפרה אשתו, נילי, "הוא התפלל שחרית ליד הבית, סמוך לשכונת מאה שערים, ומשם הלך ל'כולל' של 'שובו בנים' בו הוא לומד, שנמצא ברובע המוסלמי שבעיר העתיקה. בעלי לומד גם בלילה, ב'כולל חצות', וגם בכולל יום".

"חשוב לי להוסיף שאנחנו מודים לבורא עולם על הכל, וכמובן גם לצוות הרפואי שהיה איתו מהרגע שזה קרה. לדעתי, התורה הגנה עליו. זה פשוט נס".

"פשוט קיבלנו אותו במתנה. הרופאים אפילו ציפו שהערב הוא ישוחרר מטיפול נמרץ, וכבר נוכל לדבר איתו. עד כדי כך. הילדים היו בשבת אצל חברה שלי, הם עדיין לא ראו אותו; אני לא יכולה להראות להם אותו כשהוא במצב כזה".

בסיום הראיון ל'כיכר השבת', מצהירה גב' לביא: "נמשיך ללכת בדרך הזו (בשער שכם). זה שלנו, לא נוותר. כשהיום בבוקר בירכתי 'שלא עשני גוי', זה תפס פתאום משמעות אחרת: הערבי בא להרוג את בעלי, מאחורי גבו, ואנחנו מה רוצים? רק להגן על עצמנו".

גם הפצוע השני בפיגוע, בחור הישיבה, ישראל מאיר נחומברג, שנפצע באורח בינוני שוחרר כבר מבית החולים לאחר שהתאושש מהדקירה בגבו.

כיכר השבת

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום