צוות בדיקה של משרד הפנים ביקר בטבריה

צוות בדיקה מטעם משרד הפנים הגיע השבוע לעיריית טבריה ונציג הממונה מטעם מחוז צפון צפוי להשתתף בישיבה הקרובה בה ינסה ראש העירייה רון קובי להעביר את התקציב

חדשות בארץ 13.6.2019 | 17:31

פלאש 90

צוות בדיקה מטעם מחוז צפון של משרד הפנים הגיע השבוע לעיריית טבריה ונציג הממונה מטעם המחוז צפוי להשתתף בישיבת מליאת העירייה שתתקיים ביום שלישי הקרוב, במהלכה ינסה ראש העירייה רון קובי להעביר את התקציב בפעם האחרונה, כך נודע ל"כיכר השבת".

נציגי משרד הפנים כבר קיימו ישיבת בדיקה ראשונה כדי לבדוק מי אשם בכך שתקציב 2019 עדיין לא אושר בעירייה. ראש העיר טוען כי חברי האופוזיציה הם האשמים אך לעומתו חברי האופוזיציה טוענים כי הסירוב לאשר את התקציב הוא ענייני. 

לפי בדיקת 'כיכר השבת', בימים אלו לא מתנהל משא ומתן בין חברי האופוזיציה לראש העיר, אך למרות זאת רון קובי מצהיר בימים האחרונים בחשבון הפייסבוק שלו כי התקציב יעבור. 

חבר המועצה מ'דגל התורה' דוד אוחנה אומר ל'כיכר השבת' כי "אנחנו לא אומרים מראש שאנחנו נגד התקציב, המטרה שלנו היא לסייע ולעזור לעיר. יש לנו כל מיני שאלות, ביקשנו כל מיני מסמכים, כדי לראות מה המצב, עכשיו שקיבלנו את הרבעון ונוכחנו לדעת שיש כבר ברבעון הראשון כמעט 5 מיליון שקל גרעון, אז הוא לא עומד ביעדים של תכנית ההבראה, לכן באופן טבעי לא נוכל לתמוך בתקציב כזה.

"ביום שלישי הקרוב אנחנו נשמע ממנו, אם יהיו שינויים ודאי שנתמוך בתקציב, נעמוד על שלנו, לא נסכים להעלות את מחירי הארנונה, לא נסכים לפגיעה בחינוך ובעיקר לא נסכים שתהיה הדרה של הציבור החרדי".

כאמור, ביום שלישי הקרוב, בישיבת התקציב, צפוי להשתתף ממונה מחוז צפון במשרד הפנים, כאשר אם עד התאריך 30.6 התקציב לא יעבור, חברי המועצה מכל הסיעות יעזבו את העירייה, ועתידו של ראש העיר יקבע על ידי משרד הפנים.

כיכר השבת

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום