ליברמן מאשים: נתניהו מנע את חיסול הנייה

לאחר שהפך ללעג כשהבטיח שברגע שימונה לשר הביטחון הוא יחסל את מנהיג חמאס הנייה בתוך 48 שעות, איווט ליברמן טוען כי הכין תוכנית חיסול אך רה"מ נתניהו מנע

מדיני 22.7.2019 | 19:45

ישראל ביתנו

לאחר שהפך ללעג כשהבטיח שברגע שימונה לשר הביטחון הוא יחסל את מנהיג חמאס איסמעיל הנייה בתוך 48 שעות, איווט ליברמן טוען כי הכין תוכנית חיסול אך ראש הממשלה בנימין נתניהו מנע את החיסול.

בסיור באשקלון אמר ליברמן: "אני רוצה להתייחס להנייה פעם אחת ולתמיד. אני הגשתי תוכנית מסודרת לקבינט. עמדתי הייתה ברורה ומי שעצר את כל התוכניות, מי שמנע כל יוזמה התקפית היה נתניהו, בכל ישיבת קבינט".

לדבריו: "כל מה שאנחנו עושים - במקום ליזום ולהוביל, אנחנו מגיבים ונגררים. אני יותר מפעם אחת הבאתי בקשה ותוכניות והצעת החלטה לפעול כמו שצריך. חייבים לחזור לסיכולים ממוקדים. לצערי, אני חוזר ואומר, מי שעצר את זה, מי שחסם את זה זה היה נתניהו".

ליברמן תקף את נתניהו: "אנחנו נפגשים כאן לא במקרה, כאן ב- 3.9.09, עמד בנימין נתניהו ונתן הצהרה בה הבטיח למוטט את שלטון החמאס. מה ראינו אתמול? ומה ראינו היום? כבר לא השליח הקטארי, אלא העוזר של השליח הקטארי מגניב כסף לרצועת עזה, לארגון הטרור חמאס, ואותו בנימין נתניהו משלם כופר, משלם דמי פרוטקשיין לארגון טרור. זה ההבדל בין נתניהו של 2009 לנתניהו של היום".

כיכר השבת

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום