בהשקעה של כ-10 מיליון: כיכר הפרסום הדיגיטלי – בישראל

מתחם הבורסה ברמת גן יהפוך לדמוי כיכר הטיימס סקוור הידוע כשמסכי ענק דיגיטליים 'מדברים' בהיקף כולל של כ-500 מ"ר יוצבו בו

כלכלי 1.8.2019 | 11:48

הדמיית השילוט החדש בבורסה ברמת גן | צילום: טיימס סקוור ישראל

חברת שילוט החוצות של אבי עבדי 'טיימס סקוור ישראל' מקבוצת EWAVE, תשיק מתחם מסכי ענק דיגיטליים במתחם הבורסה ברמת גן, במה שמוגדר כ"משנה משחק" בעולם המדיה והעסקה הגדולה ביותר ב2019 בפרסום החוצות.

מדובר על כ-500 מ"ר של מסכי ענק דיגיטליים, כשבמהלך השנה יתווספו מאות מ"ר נוספים בפריסה ארצית. המתחם כולל בשלב הראשון ארבעה מגה מסכים, החדשניים ביותר בעולם, הכוללים רזולוציות גבוהות (3 מילון פיקסלס; 16 מיליון צבעים): בניין שאפ 100 מ"ר; בניין BDB 70 מ"ר; משה אביב צפון 60 מ"ר; משה אביב מערב 60 מ"ר; מגדל סמסונג 80 מ"ר. המסכים ממוקמים בסמוך לתחנת הרכבת הקלה שנבנית בימים אלו ובין גורדי השחקים שבמתחם.

בשונה משלטי החוצות הסטטיים המסורתיים, מסכי הענק הדיגיטליים מאפשרים הצגה של יותר מקמפיין אחד ובנוסף לזאת מוריד את עלויות ההפקה ל-0 מכיוון שהצגת הקמפיינים מסתכמת בהעלאת קובץ בלבד ללא צורך במתקינים כפי שנהוג בשלטי נייר/בד. ההגבלה תהיה ל-6 קמפיינים בו זמנית בלבד כדי להעניק לכל מפרסם את זמן המסך הראוי.

"מדובר במיזם שישבור את קו הרקיע של הפרסום בישראל בדומה לפיקדילי בלונדון והטיימס סקוור בניו יורק. אלו לא רק מסכי ענק דיגיטליים אלא מהפכה שיווקית וצרכנית שתיגע גם בצרכן הסופי. אנשים הולכים לטיימס סקוור כדי לראות את הקניון הדיגיטלי הכי מדהים בעולם. סקרים מדברים על כך ש-8 מתוך 10 אנשים בטיימס סקוור אמרו שהמסכים והפרסומות הם הכוח משיכה של המקום וכמחצית צילמו תמונות שלהם, כשמעל 60% אמרו שהם בילו יותר מחמש דקות בבהייה בהם", אמר אבי עבדי.

ביזנעס

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום