נשיא הונדורס: "מדינת ישראל יכולה לראות בהונדורס אחות תאומה"

נשיא הונדורס הגיע יחד עם רעייתו לביקור בכותל המערבי במסגרת ביקורו בירושלים, בה אמור לפתוח משרד מסחרי – דיפלומטי. הנשיא התרגש מאוד מהביקור, ואמר כי ביקר לפני שלושים שנה (בשנת 1991), ביקור שהשפיע עליו מאד

מדיני 1.9.2019 | 18:11

הקרן למורשת הכותל המערבי

הבוקר (ראשון) הגיע חואן הרננדס אלברדו נשיא הונדורס יחד עם רעייתו לביקור בכותל המערבי במסגרת ביקורו בירושלים, בה אמור לפתוח משרד מסחרי – דיפלומטי.

הנשיא התרגש מאוד מהביקור, ואמר כי ביקר לפני שלושים שנה (בשנת 1991), ביקור שהשפיע עליו מאד. הוא שמח שהעם היהודי מופקד על מקום קדוש זה ופותח את שעריו בפני כל באי עולם, והוא שמח לחזור ולבקר במקום הקדוש הזה.

רב הכותל המערבי הרה"ג שמואל רבינוביץ שליט"א אמר עם הנשיא פרק קכ"א בתהילים ובירך אותו בתפילת שלמה המלך שכל תפילותיו ותפילות ארצו יתקבלו ברצון.

הנשיא נשא תפילה אישית במשך שעה ארוכה, טמן פתק בין נדבכי הכותל המערבי וכתב בספר האורחים של הכותל המערבי: "תודה אלוקים שאפשרת לי לייצג את הונדורס בזמן הזה בשביל להבטיח את הקרבה לישראל.. שזו תהיה תחילת הברכות לעמנו. תודה לישראל אחינו השומרים על עיר קודש זו. שהשלום ימשיך להתפשט בין עמי העולם. אלוקים יברך את הונדורס".

בסיום ביקורו אמר הנשיא: "מדינת ישראל יכולה לראות בהונדורס אחות תאומה. אנו פותחים כעת מערכת יחסים חדשה. יש לי זכות להיות נשיא הונדורס ואני מודה לכם על שמירת המקום הקדוש הזה".

חדשות JDN

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום