יומיים לפני הבחירות: ראש הממשלה נתניהו ייפגש עם פוטין ברוסיה

כחלק ממסע ביקורים של נתניהו ברחבי העולם לפני הבחירות: ראה"מ צפוי לבקר ברוסיה וייפגש עם הנשיא פוטין. במקביל, במטה הליכוד החליטו לשנות את המסר לציבור חבר העמים, ופתחו הבוקר בקמפיין עם יותר מ-100 שלטי חוצות בשפה הרוסית

מדיני 6.9.2019 | 14:37

חיים צח, לע"מ

ראש הממשלה בנימין נתניהו יבקר ברוסיה יומיים לפני מועד הבחירות, ב-15 בספטמבר. לפי גורמים ברוסיה, מיקום הפגישה עדין לא סוכם ותלוי בלוח הזמנים של הנשיא פוטין. שתי האפשרויות שעולות הן סוצ'י או מוסקבה. כך על פי דיווח במעריב.

הביקור המתוכנן הינו חלק ממסע ביקורים של נתניהו במדינות שונות ברחבי העולם בעקבות הבחירות. אמש ביקר נתניהו בלונדון ונפגש עם מקבילו, בוריס ג'ונסון וכן עם מזכיר ההגנה האמריקני מארק אספר. זו הייתה הפגישה הראשונה של רה"מ נתניהו עם השניים לאחר שנכנסו לתפקידיהם כראש ממשלה וכמזכיר ההגנה, וגם בין הפגישות הראשונות של השניים עם מנהיגים מהאזור.

לפני כחודש נחשפו המוני ישראלים לשלטי ענק עליהם מתנוססות תמונתם המשותפת של ראש הממשלה נתניהו ונשיא רוסיה פוטין. "נתניהו ליגה אחרת", נכתב על השלטים.

המקום המרכזי בו נתלו השלטים: מצודת זאב. בבחירות הקודמות נתלו השלטים עם תמונתו של טראמפ אז הם נתלו בנתיבי איילון ובבניין של אגף מס הכנסה ומיסוי מקרקעין בירושלים.


צילום: מרים אלסטר, פלאש 90

במקביל, במטה הרוסי של הליכוד החליטו לשנות את המסר לציבור חבר העמים, ופתחו הבוקר (שישי) בקמפיין, שבמסגרתו נפרסו יותר מ-100 שלטי חוצות של הליכוד בשפה הרוסית, תחת הכותרת: "רק הליכוד, רק נתניהו". בקרב אנשי מטה המפלגה טוענים כי מסקרים פנימיים עולה כי בשבוע האחרון התמיכה בליכוד בקרב הציבור הרוסי נמצאת במגמת עלייה.

בליכוד הוחלט כי חברי המפלגה יתחילו להתראיין בכלי התקשורת בשפה הרוסית ולהעביר את המסר: "רוצה את נתניהו כראש ממשלה? הצביע רק ליכוד, כי ליברמן יביא את לפיד וגנץ".

חדשות JDN

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום