בכל הסקרים: עוצמה יהודית עם 4 מנדטים

הסקרים האחרונים משפרים את מצב הרוח בסביבת ראש הממשלה, שכן הם מלמדים כי עוצמה יהודית מניבה בסקרים 4 מנדטים - ובכך מקרבת את גוש הימין לספרה 61

פוליטי 11.9.2019 | 19:26

דוד כהן, פלאש 90

אחרי תקופה ארוכה שבהם נדמה היה שנתניהו רחוק מלהשיג את 61 המנדטים בלי ליברמן, הסקרים האחרונים משפרים את מצב הרוח בסביבת ראש הממשלה, לאור העובדה ששורה של סקרים מלמדת כי עוצמה יהודית מניבה בסקרים 4 מנדטים ומקרבת את גוש הימין לספרה 61.

על פי הסקר של הסוקר של חדשות 2 ואתר וואלה, הסוקר מנו גבע, מאתמול, עוצמה יהודית מניבה 4 מנדטים ומגדילה באופן משמעותי את גוש הימין ומציבה את הגוש בפעם הראשונה בסקר עם 58 מנדטים. גם בסקר שפורסם הבוקר ברשת ב' בתכנית של קלמן ליברמן, עוצמה יהודית מניבה 4 מנדטים במקום בטוח מעל אחוז החסימה וגורמת לגוש הימין להגיע קרוב אל ה-61.

גורמים במערכת הפוליטית הסבירו, כי מעבר לעובדה שהמעבר של עוצמה יהודית מקרבת את נתניהו אל ה-61 מנדטים המיוחלים, היא מגדילה את מספר הממליצים על נתניהו אצל הנשיא. נתון שלדבריהם תהיה לו משמעות קריטית ביותר אם חלילה הימין והחרדים לא יצליחו להגיע ל-61 בלי ליברמן.

בעוצמה יהודית מעודדים מאוד מהסקרים שמציבים את המפלגה שלהם עם 4 מנדטים מעל לאחוז החסימה. לא רק בסקרים שמתפרסמים בתקשורת זוכה המפלגה לחצות את אחוז החסימה. מתברר שגם בסקרים פנימיים שערכו בימים האחרונים בליכוד, יש לעוצמה יהודית 4 מנדטים.

העיתון 'ישראל היום' מדווח הבוקר, כי לאור נתוני הסקרים שמראים שעוצמה יהודית ניצבת באופן בטוח מעל אחוז החסימה, החליטו בליכוד להפסיק את המתקפות על המפלגה, לאחר שהבינו שהמפלגה היא גלגל ההצלה של שלטון הימין. 'גם בליכוד מבינים, את מה ששקד ובנט עדיין לא הבינו, שאנחנו כבר עברנו את אחוז החסימה ורק בעזרתנו תקום פה ממשלת ימין חרדים' אומרים בעוצמה יהודית.

כיכר השבת

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום