סערה בסלקום: העובדים השביתו את העבודה – "התנהגות ברוטלית"

אחרי שמנכ"ל החברה ניר שטרן עדכן בכוונתו על פיטורים המוניים לאחר החגים, עובדי הקבוצה פתחו בצעדים ארגוניים. במטה חברה בנתניה ובשאר מרכזי השירות, עצרו העובדים את עבודתם וכונסו לאסיפות הסברה. יו"ר הועד: "כל צעד ייתקל בחומה"

תקשורת 24.9.2019 | 12:25

ארכיון | ליאור מזרחי, פלאש 90

עובדי קבוצת סלקום פתחו הבוקר (שלישי) פתחו בשורה של צעדים ארגוניים בעקבות הודעתו של מנכ"ל חברה, ניר שטרן, על הכוונה לפטר מאות עובדים לאחר החגים. במטה החברה בנתניה ובסניפי החברה ברחבי הארץ הופסקה העבודה לטובת אסיפות הסברה של העובדים, לאחר שיו"ר ההסתדרות ארנון בר דוד הורה באופן מידי ליו"ר ועד עובדי החברה מיה יניב לפתוח בצעדים ארגוניים.

אמש פורסם ב'דה מרקר' כי בכוונת סלקום לקצץ 150 מיליון שקל בהוצאות השוטפות, רובו יגיע מקיצוץ כוח אדם. השאיפה של החברה היא להפחית בכשליש את מספר העובדים – כלומר כ-1,000 עובדים.

יו"ר ועד העובדים, מיה יניב, אמרה הבוקר באסיפת הסברה לעובדים: "ניר שטרן יודע שאנחנו שוקעים לא בגלל העובדים, אלא בגלל צורת הניהול ההזויה שלו. שהוא משקיע זמן בלהילחם בנו במקום במשרד התקשורת. רק תוכנית אגרה של 100 מיליון שקל מצילה את כל הבעיות שהוא ציין אתמול".

יו"ר ההסתדרות, ארנון בר דוד, הורה ליו"ר ועד עובדי סלקום מיה יניב, ועד עובדי סלקום ולעובדי החברה להתחיל בצעדים ארגוניים כבר בשעות הקרובות: "התנהגותו הברוטלית חסרת הרגש של מנכ"ל סלקום ניר שטרן כלפי עובדי החברה – שהם ההון האנושי החשוב ביותר שלה – ופעולותיו החד צדדיות, ייענו על ידי ההסתדרות וארגון עובדי סלקום ביד קשה", אמר בר דוד. לדבריו שטרן מפר ביד גסה הסכם שנחתם אל מול העובדים וההסתדרות, שבו כבר סוכמו דרכי ההתנהלות.

חדשות JDN

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום