מועדון הנוסע המתמיד של אל על משדרג את יחס צבירת הנקודות

כעת, במקום צבירה של נקודה על כל 8 דולר ממחיר כרטיס הטיסה, תינתן נקודה על כל 7 דולר • השיפור בתנאי הצבירה תקף ללקוחות במעמד "כסף" ומעלה

רכב ותחבורה 6.10.2019 | 16:33

מטוס אל על, ארכיון | פלאש 90

מועדון הנוסע המתמיד של אל על משנה את תנאי הצבירה לנקודות בשימוש בכרטיס אשראי: במקום צבירה של נקודה על כל 8 דולר ממחיר כרטיס הטיסה, תינתן נקודה על כל 7 דולר. את הנקודות הנצברות בהתאם למחיר של כרטיס הטיסה יכולים חברי המועדון לממש בכרטיסי בונוס, בשדרוג המושב בטיסה וכדומה.

השיפור בתנאי הצבירה כעת תקף ללקוחות במעמד "כסף" ומעלה. לקוחות במעמד "מתמיד", כלומר המעמד הנמוך ביותר, ימשיכו לצבור נקודה על כל 10 דולר ממחיר הכרטיס. חלוקת המעמדות בקרב חברי המועדון של אל על נחלקת ל-5 רמות: "מתמיד", "כסף", "גולד", "פלטינה" ו"טופ פלטינה".

בנוסף, אל על משפרת את ספי המעמד המאפשרים לשדרג את מעמד החבר. מדובר בספי מעמד המשלבים בין מספר נקודות שנצברו בטיסות ובין מספר טיסות (בניגוד לספי מעמד שמבוססים על נקודות בלבד), כך שמהיום יידרשו פחות נקודות כדי לשדרג את מעמד החבר במועדון. שינוי זה תקף לחברים במעמד "גולד" ומעלה, והוא יאפשר להם לשמור את מעמדם או לעלות למעמד הבא בצבירה נמוכה יותר.

כך למשל, עד כה, כדי לעבור למעמד "גולד", הנוסעים נדרשו לצבור 800 נקודות ו-15 סגמנטים (קטעי טיסה). אחרי השינוי הסף יורד ל-500 נקודות ו-15 סגמנטים. כדי להפוך מלקוח "גולד" ללקוח "פלטינה", במקום צבירה של 2,200 נקודות ו-20 סגמנטים, תידרש צבירה של 1,000 נקודות ו-20 סגמנטים. גם לשדרוג המעמד למעמד הגבוה ביותר, "טופ פלטינה", הסף יורד: מ-6,000 נקודות ו-40 סגמנטים עד כה - ל-5,000 נקודות ו-40 סגמנטים.

בחודש אוגוסט 2018 הטמיע מועדון הנוסע המתמיד של אל על שינוי בתנאי הצבירה והמימוש של הנקודות, שינוי שאל על תקשרה חודשים ארוכים לפני היישום ושעורר אי-שביעות-רצון בקרב חברי מועדון הנוסע המתמיד. אומנם אל על פישטה את אופן הצבירה והמימוש, אלא שחברי המועדון הלינו בעיקר על שנמוך במעמדם במועדון בעקבות השינוי בהגדרות דאז, על קושי בשדרוג המעמד ועל שינוי לרעה ביחסי מימוש לכרטיסי בונוס על חלק מהקווים.

לדברי ליאור טנר, מנכ"ל הנוסע המתמיד ו-FLY CARD, "הקשבנו ללקוחות שלנו, למדנו את הצרכים, והיום אנו יוצאים בהצעת ערך משופרת שהופכת את הצעת מועדון הנוסע המתמיד לאטרקטיבית והמשתלמת ביותר בישראל".

גלובס

 

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום