נתניהו: "אם מלחמה תיכפה עלינו – אנחנו ננצח בה בצורה מאוד מכרעת"

ראש הממשלה ושר הביטחון קיים סיור ביטחוני בבסיס חיל האוויר: "מיטב האנשים שלנו מפעילים כלי טיס יום ולילה כדי להילחם באויבים שלנו - באיראן וגרורותיה בזירה רחבה מאוד". בתום הסיור הפתיעו חיילי הבסיס את ראש הממשלה וחגגו לו יום הולדת 70

חרבות ברזל 27.10.2019 | 19:53

עמוס בן גרשום, לע"מ

ראש הממשלה ושר הביטחון בנימין נתניהו, הרמטכ״ל רא״ל אביב כוכבי ומפקד חיל האוויר אלוף עמיקם נורקין ערכו היום (ראשון) סיור ביטחוני בבסיס חיל האוויר בפלמחים, שם קיבלו סקירות ביטחוניות בטייסת המל״טים ושוחחו עם מפקדי היחידות בבסיס. לאחר מכן, סייר ראש הממשלה בתצוגת אמצעים של חיל האוויר.

בתום הסיור אמר ראש הממשלה נתניהו: "סיימנו ביקור מאוד מרשים בבסיס חיל האוויר ׳פלמחים׳. אני רואה כאן את מיטב הנוער, מיטב האנשים והנשים שלנו שמפעילים כלי טיס יום ולילה כדי להילחם באויבים שלנו – באיראן וגרורותיה בזירה רחבה מאוד. ההישגים מאוד מרשימים והפיתוחים בדרך. אני רוצה גם להודות על ציון יום הולדתי בצורה מאוד יפה ומאוד מרגשת".

בדבריו התייחס גם חיסול מנהיג דאעש: "אני מבקש לברך את הנשיא טראמפ על ההישג המרשים שהביא לחיסולו של ראש דאעש, אל-בגדאדי. זה משקף את הנחישות המשותפת שלנו, של ארה"ב ושל כל המדינות החופשיות, להילחם בארגוני הטרור ובמדינות הטרור. ההישג הזה הוא ציון דרך חשוב, אבל המערכה עדיין לפנינו".

במענה לשאלת כתב על מוכנות ישראל למלחמה השיב כי, "אם מלחמה תיכפה עלינו – אנחנו ננצח בה בצורה מאוד מכרעת. מה שראיתי כאן היום בבסיס חיל האוויר זה את מיטב האנשים, עם מיטב הפיתוחים וכלי הנשק, כדי להבטיח שכך יהיה".

בתום הסיור, מפקדי וחיילי בסיס פלמחים הפתיעו את ראש הממשלה לכבוד יום הולדתו ה-70 וציינו זאת בהרמת כוסית בהשתתפות הרמטכ״ל רא״ל אביב כוכבי ומפקד חיל האוויר אלוף עמיקם נורקין. “הרמטכ"ל, תודה רבה לך. תודה רבה לך מח"א, מפקד הבסיס, ותודה רבה לכם, אני מאוד מעריך את מה שאתם עושים. אני מעריך את העבודה המשולבת של הטייסים והטייסות, והמכונאים והמכונאיות, והמטיסים והמטיסות של כל צוותי הפיתוח והתחזוקה".

חדשות JDN

 

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום