איילת שקד נגד איילת שקד: לא לאבד קולות

בסיעת 'הימין החדש', בראשות נפתלי בנט ואיילת שקד, הודיעו הערב כי ירוצו בנפרד בבחירות • ערב הבחירות, סיבוב א', תקפה שקד את אלי ישי ששקל לרוץ לאחר שנכשל

פוליטי 13.1.2020 | 18:41

תומר נויברג, פלאש 90

בסיעת 'הימין החדש', בראשות נפתלי בנט ואיילת שקד, הודיעו הערב כי ירוצו בנפרד בבחירות. ערב הבחירות, סיבוב א', תקפה שקד את אלי ישי ששקל לרוץ לאחר שנכשל ולא עבר את אחוז החסימה. מה שמזכיר את שעבר על 'הימין החדש', שהתמודדו ולא עברו את אחוז החסימה, ויש מי שרואה בהם אשמים בהפלת שלטון הימין.

וכך אמרה ח"כ איילת שקד באולפן 'כיכר השבת': ""בגדול, מפלגה שהיא מתחת אחוז החסימה לא צריכה לרוץ בנפרד ולאבד קולות לגוש הימין. בגוש השמאל היו מאוד חכמים וארץ של חדשה של אלדד יניב וציפי לבני ירדו מהמירוץ.

"בגוש הימין יש מפלגות כמו זהות של פייגלין ואלי ישי שעדיין מתמודדות. מפלגה כזו לא צריכה להתמודד עד הסוף כי היא יכולה לגרום להקמת מדינה פלסטינית. מפלגה מהימין שלא עוברת את אחוז החסימה יכולה לגרום להקמת מדינה פלסטינית".

לדבריה: "כל מפלגה שלא עוברת את אחוז החסימה צריכה לגלות אחריות ולפרוש".

כזכור, מוקדם יותר הערב נמסר מ'הימין החדש' כי: "הימין החדש תרוץ באופן עצמאי בבחירות הקרובות כמפלגה של הימין האידיאולוגי והליברלי.  זהו הסיכוי היחיד של גוש הימין להגיע ל-61 מנדטים ולניצחון.

"זאת במקביל לריצה במפלגה שנייה משותפת של השר סמוטריץ, השר פרץ, ואיתמר בן גביר.  בבחירות האחרונות הוכח שריצה של ארבע המפלגות יחד מוריד את גוש הימין ל-55 ויביא לניצחון גוש השמאל".

כיכר השבת

 

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום