הרכב נמעך לחלוטין; צעירה בת 20 נהרגה בכביש 90

צעירה בשנות ה-20 לחייה נהרגה בתאונת דרכים קטלנית בין הרכב הפרטי בו נסעה למשאית בכביש 90, מארגמן לכיוון צפון. "המראה היה מזעזע. ראינו רכב פרטי מעוך לחלוטין"

חדשות בארץ 29.1.2020 | 10:13

תיעוד מבצעי מד"א

צעירה בשנות ה-20 לחייה נהרגה הבוקר (רביעי) בתאונת דרכים קטלנית בין הרכב הפרטי בו נסעה למשאית בכביש 90, מארגמן לכיוון צפון.

מעט לאחר השעה 09:00 בבוקר הוזעקו כוחות ההצלה לכביש 90 בעקבות דיווח על תאונה קשה. למקום הוזעקו גם לוחמי האש שסייעו בחילוץ הצעירה שנלכדה ברכבה.

לאחר חילוצה של הצעירה מהרכב, ללא רוח חיים, נאלצו כוחות ההצלה לקבוע את מותה במקום. נהג המשאית נפצע באורח קל.

פראמדיק אסף חן וחובש רפואת חירום במד"א שי שדה, סיפרו: "מדובר בתאונה קשה מאוד, המראה היה מזעזע. ראינו רכב פרטי מעוך לחלוטין בין המשאית למעקה הבטיחות, בתוך הרכב הפרטי נלכדה צעירה בשנות ה-20 שהייתה לבדה ברכב.

"בזמן פעולות החילוץ של הכבאים וסיוע כוח רפואה של צה''ל, ביצענו בדיקות רפואיות, היא הייתה עם פגיעה מערכתית קשה, ללא דופק וללא נשימה ולצערנו בתוך זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותה. נהג המשאית שהיה נסער מאוד, קיבל טיפול רפואי במקום".

מהמשטרה נמסר כי "בכביש 90 בין ארגמן לברוש הביקעה אירעה תאונת דרכים בין משאית לרכב פרטי, גורמי מד"א קבעו את מותה של אישה במקום. שוטרים מכווינים את התנועה. בוחני התנועה פתחו בחקירת נסיבות התאונה".

כיכר השבת

 

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום