כתב אישום: איים באקדח על רב בית כנסת ודרש התנצלות

תושב רמת גן מואשם כי איים על רב בית כנסת בעיר במהלך פגישה שנקבעה בין השניים | הנאשם, שמוכר כבעל עבר פסיכיאטרי, דרש מהרב התנצלות על אירוע שלטענתו התרחש לפני שנים רבות | לאחר שהרב טען כי הוא לא מכיר אותו, הוציא הנאשם אקדח צעצוע הצמיד אותו לבטנו של הרב ואיים עליו

אבי גדלוביץ' | חדשות בארץ 25.10.2020 | 13:14

נשק אישי צילום: הדס פרוש, פלאש 90

המשטרה הגישה הבוקר (ראשון) כתב אישום נגד תושב רמת גן כבן 39, שנעצר ביום שני בשבוע שעבר אחרי שאיים על רב בית כנסת בעיר באמצעות אקדח צעצוע שאותו הסתיר במותנו. הנאשם, אשר מוכר לרשויות הרווחה כבעל עבר פסיכיאטרי, קבע פגישה עם רב בית הכנסת באמתלה כי הוא מעוניין לתרום כסף לצרכי המקום.

אלא, שאז הוא הציג בפני הרב תמונה שלו, ודרש התנצלות על אירוע שלטענתו התרחש ביניהם בעבר - כך על פי כתב האישום. הרב, שנדהם מהדרישה, טען בפני הנאשם כי הוא כלל לא מכיר אותו, וזה בתגובה הוציא אקדח צעצוע ממותנו הימנית, דרך אותו פעמיים והצהיר בפני הרב: "עכשיו אתה תיזכר".

אחרי שהוגשה תלונה, המשטרה הצליחה להתחקות אחר הנאשם לאחר שהותיר את מספר הטלפון שלו אצל מזכירתו של הרב. כחלק מפעולות החקירה, זיהה הרב את הנאשם שאיים עליו באקדח. החשוד קבע עם השוטרים באתר בניה בעיר שם הציג בפניהם את האקדח, אך טען כי כלל לא איים על הרב.

האירוע עצמו התרחש ביום חמישי כ"ז בתשרי, לפני כעשרה ימים, אך הנאשם במעשה נעצר ביום שלישי בשבוע שעבר והובא לדיון בבית המשפט, שם החליט השופט לשחררו למעצר בית תוך תנאים מגבילים. כעת מבקשת המשטרה להותירו במעצר בית עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.

במשטרה מייחסים לנאשם, שכאמור מוכר לרשויות הרווחה, עבירות של איומים. על פי כתב האישום, במהלך הפגישה שלף הנאשם את האקדח ואף הצמיד אותו לבטנו של הרב. עוד עולה כי  הרב, שחשש כי הנאשם יפגע בו, התנצל בפניו ואמר: "אם אתה מבקש סליחה אז סליחה". אז עזב הנאשם את המקום.

 

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום