תיעוד מזעזע מגינת השעשועים: "יהיה פה רצח של ויז'ניצים"

בעפולה תועד הערב חילוני תושב העיר בגינה ציבורית, תוך שהוא מקלל ומגדף במילים קשות את חסידי ויז'ניץ המתגוררים בעיר עד כדי שהוא מאיים ברצח: "ויזניץ זה גטו של נאצים שונאי יהודים" • צפו בתיעוד המטריד

קובי בורנשטיין | חדשות בארץ 25.10.2020 | 20:27

אילוסטרציה צילום: unsplash

תוצאות ההסתה: תיעוד מזעזע שנחשף הערב, מראה עד כמה רחוק יכולות להגיע תוצאות ההסתה נגד הציבור החרדי, הסתה שהולכת וגוברת בתקופה האחרונה.

בתיעוד, שנחשף על ידי אריאל אלחרר, נראה אדם חילוני עומד בגינת משחקים בעיר עפולה תוך שהוא מגרש את הילדים החרדים שנמצאים שם ומקלל את החרדים ואף מאיים ברצח.

 

צילום: אריאל אלחרר

בתיעוד הוא נצפה עומד על אחד המתקנים בגינה ואומר: "אני שונא ויזניצים, שיישרפו כולם. אתה יכול להגיד להם את זה ולעוד מאה כמוך. ויזניץ זה גטו של נאצים שונאי יהודים".

בהמשך הוא עבר לאיומים ואמר כי "כבר פנינו לראש העיר ויהיה פה רצח של ויזניצים, אתם יכולים לקפוץ לי עד מחרתיים".

תושב המקום מספר: "הגעתי לעיר לפני כמעט 12 שנה, והייתי מראשוני הקהילה החרדית במקום. אני לא זוכר שנאה כלפינו כמו שאנחנו חווים בתקופה האחרונה. תמיד ידענו לחיות פה בשקט ובשלווה יחד עם שאר התושבים".

לדבריו, "בתקופה האחרונה היו כמה מקרי התנכלויות אלינו שהגיעו לשיאם הערב". הוא הוסיף כי "זה פשוט מפחיד, אני לא מצליח להבין איך איש שאיים לרצוח חרדים עדיין מסתובב חופשי. הילדים שהיו שם בטראומה מזה".

 

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום