אלפי דולרים נשכחו בתחנת הרכבת; העובדים לא הרפו

עובדי תחנת הרכבת ת"א-ההגנה לא ישכחו כל כך מהר את הבוקר שעבר עליהם | במהלך סריקה שגרתית גילו לתדמהתם ארנק ובו סכום כסף גדול | אחרי ניסיונות רבים הצליחו לאתר את בעל האבדה שחש נרגש למקום

אבי גדלוביץ' | חדשות בארץ 26.10.2020 | 08:39

גבר בתחנת רכבת צילום: unsplash

נוסע שכח בתחנת הרכבת ת"א ההגנה ארנק ובו אלפי דולרים, תעודות וכרטיס אשראי, צוות התחנה איתר את הנוסע והשיב לו את האבידה.

צוותי רכבת ישראל מורגלים באיתור אבידות של נוסעים והשבתם לבעליהן, אך גם ותיקי תחנת ת"א ההגנה לא ישכחו את מה שאירע אתמול (ראשון).

במהלך משמרת בוקר שגרתית, גילה צוות האבטחה בראשות ראש משמרת האבטחה אייטגב אנדעלמאו, כי נוסע אשר מיהר לרכבת שכח בתחנה תיק ובו ארנק.

הארנק שנשכח\\צילום: רכבת ישראל

צוות האבטחה מיהר למנהלי המשמרת בתחנה, עוז יחזקאל ומתן חג'ג, שווידאו כי לא מדובר על חפץ חשוד, ולאחר מכן פתחו את הארנק ושם גילו לתדהמתם סכום של כ-2,000 דולר, לצד כרטיסי אשראי, מסמכים חשובים ותעודות מזהות.

לאחר מספר דקות שבהן ניסה צוות התחנה לאתר את בעל האבידה באמצעות סריקות וכריזה שנשמעה ברחבי התחנה, הבינו מנהלי המשמרת כי הנוסע כבר עלה על הרכבת ליעדו, והתקשרו למשטרה, אשר לאחר בדיקה קצרה קישרה את עובדי הרכבת לטלפון של הנוסע.

הנוסע, ליאוניד, כבר היה בדרכו למקום מגוריו בחיפה, וגילה שאיבד את הכסף והארנק הודות לשיחת הטלפון מעובדי הרכבת. ליאוניד ירד במהירות מהרכבת בתחנת ת"א האוניברסיטה, בה עלה על רכבת חזרה לתחנת ת"א ההגנה, שם חיכה לו צוות התחנה עם האבידה.
 
"אין סיפוק גדול יותר מלדעת שהצלחנו להציל את כספו של הנוסע, במיוחד בתקופה כזו רגישה מבחינה כלכלית", מספרים עוז יחזקאל ומתן חג'ג', מנהלי המשמרת בתחנת ת"א ההגנה אשר איתרו את הנוסע והשיבו לו את כספו, "אנו קוראים לכל נוסע שאיבד דבר מה ברכבת לפנות מיד לצוותי הרכבת ואנו נעשה כל שביכולתנו להשיב את האבידה לבעליה."

"נבהלתי מאוד כאשר עניתי לטלפון והתברר לי שהכסף והמסמכים שלי לא ברשותי", מספר הנוסע ליאוניד, "אני רוצה להודות לעובדי הרכבת על ההירתמות המהירה והמקצועיות."

מימין: מנהל המשמרת עוז יחזקאל, הנוסע ליאוניד, מנהל המשמרת מתן חג'ג'

צילום: רכבת ישראל

 

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום