תאונה קטלנית באשקלון: ילד חרדי נהרג; נהג המשאית נמלט מהזירה

כוחות הצלה שהוזעקו לזירת תאונה שהתרחשה באשקלון, נאלצו לקבוע את מותו של ילד כבן חמש שרכב על אופניים ונפגע ממשאית | נהג המשאית נמלט מהזירה • המשטרה: מבדיקה ראשונית, המשאית פגעה בילד, ונמלטה. שוטרים מבצעים בשעה זו סריקות אחרי הרכב הנמלט

אבי גדלוביץ' | חדשות בארץ 26.10.2020 | 15:08

זירת התאונה באשקלון צילום: דוברות מד"א

בתאונה קטלנית שהתרחשה היום (שני) ברחוב זבולון באשקלון, נהרג ילד כבן חמש לאחר שנפגע ממשאית. הילד, נפגע ממשאית מסיבה שטרם התבררה. כוחות ההצלה שהוזעקו למקום נאלצו לקבוע את מותו.

ממד"א נמסר כי הדיווח על האירוע התקבל בשעה 14:17 במוקד הארגון במרחב לכיש, אודות רוכב אופניים שככל הנראה נפגע ממשאית ברחוב זבולון באשקלון. "חובשים ופראמדיקים של מד"א קובעים את מותו של ילד בן 5", נמסר.

"כשהגענו למקום", מתאר חובש רפואת חירום רכוב על אופנוע מד"א בן טטרו, "ראינו את הילד שוכב על הכביש מספר מטרים מהאופניים כשהוא מחוסר הכרה עם חבלת ראש קשה"

לדבריו, "לאחר בדיקות רפואיות, הוא היה ללא סימני חיים ולצערינו לא נותר לנו אלא לקבוע את מותו במקום". כוחות משטרה חוקרי תנועה נמצאים בזירה וחקורים את נסיבות התאונה.

נתנאל פלבני חובש איחוד הצלה הוסיף: "לדברי עוברי אורח הילד רכב על אופניים בכניסה לביתו ונפגע. למרבה הצער נקבע מותו בזירת התאונה עקב אופי הפציעות הקשות מהן סבל".

מהמשטרה נמסר כי מבדיקה ראשונית עולה, שהמשאית פגעה בילד, ונמלטה מהמקום. שוטרי משטרת ישראל מבצעים בשעה זו סריקות נרחבות אחרי הרכב הנמלט. בוחני התנועה אוספים ממצאים בזירה ונסיבות התאונה נבדקות.

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום