מטריד: סינן משפט קצר ליועמ"ש מנדלבליט ונעצר

השכנה הדתייה לא לבד. עדות נוספת נחשפת בערוץ 7. ארז נסימי, שכנו של היועמ"ש מנדלבליט לא תכנן לחשוף את סיפורו עד ששמע על השכנה הדתייה שנעצרה. הוא אמר קצת יותר משלוש מילים ליועמ"ש ומצא את עצמו בחקירה בתחנת המשטרה

קובי ברקת | חדשות בארץ 26.10.2020 | 23:08

אילוסטרציה צילום: pixabay

שלושה ימים בלבד לאחר שדווח כי תושבת פתח תקווה נלקחה לחקירה בעיצומה של השבת לאחר שסיננה שלוש מילים לעברו של היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט, נחשף ב'ערוץ 7' כי תושב העיר נעצר לאחר שסינן לעברו משפט דומה.

ארז נסימי מפתח תקווה המתגורר סמוך לביתו של היועץ המשפטי לממשלה מנדלבליט, לא תכנן לתת פומבי לסיפור מעצרו, אולם אחרי הדיווח לפיו שכנתו של היועץ המשפטי לממשלה קראה לעברו את המילים 'פרשת משפטים בושה' ונאלצה במהלך השבת להילקח לחקירת משטרה, החליט נסימי לספר את שאירע לו.

"אני גר מרחק קצר יחסית מאביחי מנדלבליט וקורה לא אחת שאנחנו נפגשים בערב שבת בדרך לבית הכנסת. בחודש ינואר השנה בערב שבת, עברתי לידו כשהיה מוקף בשומרי ראש, ובלי תכנון מוקדם אמרתי לעברו – בלי התלהמות או צעקות – 'לפני חמש שנים תפרו לך תיק ועכשיו הם הגונים'", אומר נסימי בשיחה עם ערוץ 7.

"בתוך שתי שניות אחד משומרי הראש שלו תפס אותי ואמר לי שאני עצור וקרא לשוטר מתוך ניידת המשטרה שמלווה תמיד את מנדלבליט ואמר לו שייקח אותי לתחנת המשטרה. השומר טען שקיללתי אבל מעולם לא קיללתי איש".

"ביקשתי שלא לנסוע בניידת בגלל השבת. השוטר בדק עם מפקד התחנה ואמר לי שאין לו ברירה אלא לקחת אותי. הוא הסכים שאקח את הילדה הביתה ואז לקח אותי לתחנת המשטרה. במהלך החקירה אמרתי שלא ידעתי שיש חוק שאסור לדבר אל אנשים ברחוב ואמרו לי שיש תקנה שהוציאה משטרת המחוז שאסור לדבר עם היועץ. נחקרתי במשך חצי שעה ושוחררתי".

אחד מתנאי השחרור היה שנסימי לא יתקרב סמוך ליועמ"ש במשך שבועיים. מאז לא ראה אותו. הוא אמר כי המשטרה לא התייחסה לזה אחרי זה וכי הוא "אפילו לא יודע אם סגרו את התיק".

מהמשטרה נמסר בתגובה: "מדובר באירוע ובחקירה מלפני כשמונה חודשים. החשוד נחקר באזהרה ובסיום החקירה הועבר התיק לעיון והחלטת הפרקליטות".

 

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום