ככל האדם: טראמפ יאבד את הפריבילגיה המיוחדת בטוויטר

הזירה האהובה על טראמפ - ענקית המדיה החברתית 'טוויטר', תחסום מידע מטעה או פוגעני בחשבונו של טראמפ במידה ויפסיד את הנשיאות | רק בימים האחרונים סימנה טוויטר 8 ציוצים של הנשיא אך לא מחקה אותם כחלק מהמדיניות הנהוגה בחשבונות של מנהיגי העולם השונים

יענקי פרבר | טכנולוגיה 6.11.2020 | 08:27

טוויטר צילום: pixabay

לא רק את הנשיאות: אם טראמפ יפסיד, הוא יאבד את הפריבילגיות השמורות לנשיאים בטוויטר.

אם הנשיא טראמפ יפסיד בבחירות, הוא גם יצטרך להיפרד מהפריבילגיה בטוויטר המאפשרת למנהיגי העולם לשמור על ציוצים עם תוכן פוגעני או מטעה.

טראמפ, כנשיא, נהנה ממדיניות הטוויטר שמסמנת תוכן שמפר את כללי הפלטפורמה - אך לא מכריחה על הסף את מחיקתם, כפי שקורה למשתמשים רגילים, כך דיווחה סוכנות הידיעות בלומברג.

אם ביידן ינצח בבחירות, בינואר, טראמפ ייכנס לקטגוריית מנהיגי העולם לשעבר, ויאבד את הפריבילגיה המיוחדת.

כזכור, מאז ליל הבחירות סומנו שמונה מהציוצים של טראמפ על ידי ענקית המדיה החברתית. בציוץ אחד כזה האשים הנשיא את יריביו הפוליטיים בניסיון "לגנוב את הבחירות". בטוויטר נמסר כי הציוץ מפר את מדיניות היושרה האזרחית שלהם.

הציוץ של טראמפ שסומן במוצאי הבחירות

המטרה של המדיניות הנהוגה בטוויטר עם מנהיגי העולם, על פי 'בלומברג', היא להפחית את התפשטות התוכן המפר את הכללים. ניתן לצפות בציוצים שסומנו על ידי טוויטר, אך לא ניתן ללחוץ לייק, ולא ניתן לשתף אותם בלי תגובה.

דובר טוויטר הסביר לבלומברג בהצהרה מדוע ציוצים מסומנים ממנהיגי העולם נותרים נגישים בפלטפורמה. "פונקציה קריטית של השירות שלנו, היא מתן מקום בו אנשים יכולים להגיב בגלוי למנהיגיהם ולהיות אחראים לדברים", אמר הדובר. "בהתחשב בכך, ישנם מקרים מסוימים שבהם זה עשוי להיות אינטרס של הציבור לקבל גישה לציוצים מסוימים, גם אם הם מפרים את הכללים שלנו".

 

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום