המרוץ לתפקיד מתחמם: שופטים הגישו מועמדות

אחרי שהתובעת בתיקי נתניהו הודיעה כי לא תתמודד על תפקיד פרקליט המדינה, המרוץ לתפקיד הבכיר נפתח מחדש | פרט לסגן יו"ר מח"ש, שני שופטים הגישו את מועמדותם לקראת סגירת הרשימה הסופית הלילה בחצות

אבי גדלוביץ' | חדשות בארץ 8.11.2020 | 18:42

משרד המשפטים צילום: יוסי זמיר//פלאש 90

לקראת סגירת רשימת המועמדים לתפקיד פרקליט המדינה, המרוץ ממשיך להתחמם, ובכירים נוספים במערכת המשפט הגישו את מועמדותם לפני סגירת הרשימה הסופית הלילה בחצות, זאת, אחרי שהמשנה לפרקליט המדינה ליאת בן ארי - שהייתה בעלת סיכויים גבוהים - החליטה שלא להתמודד.

על פי דיווח ב'כאן חדשות', שופטת בית המשפט המחוזי בתל אביב ד"ר מיכל אגמון גונן הגישה מועמדות לתפקיד. בנוסף אליה, גם השופט ירון לוי, שגם הוא מכהן כשופט במחוזי, יתמודד על תפקיד הפרקליט.

מי שיתמודד מולם, הוא סגן ראש מח"ש משה סעדה, הידוע כמי שהעביר ביקורת חריפה על המשטרה ואף הגיש תלונה נגד המפכ"ל לשעבר רוני אלשיך.

נזכיר, כי הבוקר פורסם ב'חדשות 12' שהמשנה לפרקליט המדינה ומי שמשמשת כתובעת הראשית בתיקי נתניהו, החליטה לוותר ולא תתמודד על תפקיד פרקליט המדינה.

בנוסף, בשבוע שעבר פורסם שהתובעת - בן ארי נחקרה בעיריית ראש העין בעקבות תיק עבירות הבניה בביתה שבעיר. על פי הדיווח ב'חדשות 12', בסביבתה של בן ארי מכחישים את הקשר בין האירועים וטוענים כי היא "אינה חוששת מדבר".

על פי מקורביה הסיבה להחלטה שלא להתמודד על התפקיד היא "המחויבות לתיקי נתניהו".

 

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום