בימים הקרובים יסירו את ההרדמה מראש ישיבת בריסק

נמשכות התפילות לרפואת זקן ראשי הישיבות הגאון רבי משולם דוד הלוי סולובייצ'יק ראש ישיבת בריסק שעדיין מורדם ומונשם. הבוקר עבר טיפול רפואי קריטי להציל את חייו והרופאים מקווים כי כבר בימים הקורבים יחלו להסיר את ההרדמה

משה ויסברג | חרדים 11.11.2020 | 15:01

הגרמ"ד סולובייצ'יק ר"י בריסק צילום: שוקי לרר

לאור ההידרדרות החמורה במצבו של זקן ראשי הישיבות הגאון רבי משולם דוד הלוי סולובייצ'יק ראש ישיבת בריסק שבשבת האחרונה נאלצו הרופאים להרדימו ולהנשימו עבר ראש הישיבה הבוקר (רביעי) טיפול רפואי קריטי להציל את חייו.

הטיפול הקריטי שעבר ראש הישיבה בן ה - 99 היה להקל על דרכי הנשימה והוא הוכתר בהצלחה.

גדולי ישראל ובראשם שר התורה הגר"ח קנייבסקי וראש הישיבה הגרי"ג אדלשטיין הורו על תפילות בזמן הניתוח כך גם בבד"ץ 'העדה החרדית' הוציאו קריאה לקיים בתחילת היום תפילת רבים בכל בתי החינוך ובהיכלי הישיבות על "חד מגאוני דורנו משייר כנסת הגדולה ומעתיקי שמועתו של אביו מרן רשכבה"ג הגרי"ז מבריסק זצוק"ל.

כך גם במכתב מיוחד, שפורסם הבוקר בעיתון 'הפלס' מאת גדולי ישראל רבני 'הפלג הירושלמי' מתבקשים להעתיר בתפילה עבור זקן ראשי הישיבות.

הגרמ"ד סולובייצ'יק עבר כאמור את הטיפול בהצלחה אך מצבו עדיין קשה מאוד. על פי דברי הרופאים בתוך יומיים שלוש יתחילו להוריד את חומרי ההרדמה, ואז הוא יהיה בהגדרה של מונשם ולא מורדם, ואז אם יצא שלילי לקורונה יועבר לטיפול נמרץ רגיל ועדיין יש להרבות בתפילות.

כזכור בליל שישי בערב שבת קודש לך-לך, אושפז ראש הישיבה בבית החולים 'הדסה עין כרם' בירושלים שם נבדק ראש הישיבה ונמצא חיובי לנגיף הקורונה, הוא אושפז במחלקת טיפול נמרץ קורונה ומאז מצבו ידע עליות ומורדות.

הציבור נקרא להמשיך להתפלל ולעורר רחמי שמים מרובים עבור הגאון רבי משולם דוד בן אלטע הענדל, לרפואה שלמה בתוך שאר חולי עמו ישראל.

 

 

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום