במפתיע: חוקר ראש הממשלה מתפטר מהמשטרה

אחרי 35 שנה בתפקידים שונים במשטרת ישראל, תת ניצב אלי אסייג, מי שידוע בכינויו כ'חוקר ראש הממשלה', הודיע במפתיע על פרישתו | על פי הדיווחים, אסייג התאכזב מהחלטת מ"מ המפכ"ל שלא לקדמו למפקד להב 433

אבי גדלוביץ' | חדשות בארץ 12.11.2020 | 13:25

להב 433 צילום: פלאש 90

תת ניצב אלי אסייג, מי ששימש כחוקר הראשי של ראש הממשלה נתניהו, הודיע במפתיע על התפטרותו מהמשטרה - כך פורסם לראשונה באתר ynet. אסייג, כך על פי הדיווח, שמכהן כמפקד היחידה הכלכלית בלהב 433, החליט לעזוב את תפקידו במשטרה באופן מפתיע. הוא הודיע על כך רק אתמול בערב לבכירי המשטרה העובדים עמו. ובמשטרה, יש מי שמגדירים את פרישתו כ'טלטלה'.

אסייג היה מוכר במערכת אכיפת החוק כמי שהיה אמון על חקירת ראש הממשלה בעצמו בתיקי 3,000 ו-4,000. על פי הפרסום ב-ynet, תת ניצב אסייג התאכזב מהחלטת ממלא מקום מפכ"ל המשטרה ניצב מוטי כהן, שלא לקדמו לדרגת ניצב ולמנותו למפקד להב 433.

במשטרה קיבלו בהפתעה את החלטתו לפרוש מתפקידו. גורמים במערכת אכיפת החוק מפנים אצבע מאשימה לחוסר היציבות במשטרה, בעקבות אי מינוי מפכ"ל קבוע, זאת על רקע המחלוקות במערכת הפוליטית באשר למינויים במערכת אכיפת החוק.

אסייג, שהתגייס למשטרה לפני כ-35, כיהן בשלל תפקידים בכירים במשטרת ישראל. הוא החל את תפקידו כחוקר בימ"ר תל אביב, בהמשך עבר לשמש כראש מחלק איסוף וסוכנים, ראש מחלק בילוש משימתי וראש מחלק סמים. בשנת 2017 קודם לדרגת תת-ניצב ומונה לראש היחידה הארצית למאבק בפשיעה הכלכלית.

 

 

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום