שמחה גדולה בבעלזא: הנכד השביעי התארס

קול רינה וישועה באהלי צדיקים: בבעלזא חוגגים הערב את אירוסיו של הנכד החביב דוד רוקח השביעי בנכדי הרבי • 'כל רגע' עם הפרטים מהשמחה הגדולה בחצר החסידות

משה ויסברג | חרדים 14.11.2020 | 22:33

החתן דוד רוקח צילום: אנשיל בעק

שמחת גדולה בחצר חסידות בעלזא: נסגר השידוך לנכדו השביעי של האדמו"ר, החתן דוד רוקח בן לבנו יחידו הרה"צ רבי אהרן מרדכי רוקח, חתן גאב"ד מאקווא. 

מדובר בנכד השביעי בלעה"ר של האדמו"ר והחמישי בבנים, לאחר נכדיו שכבר נישאו - הרה"ג רבי שלום רוקח, הרב אברהם שמואל צבי רוקח, הרב אלימלך נתן נטע רוקח, הרב חיים מאיר רוקח, והנכדות הנשואות לרב אברהם סאפרין ולרב שלום אריה צוויבל. 

כאמור, כעת הגיע תורו של הנכד החתן דוד רוקח (17) מהבחורים המצוינים בישיבת 'דובר שלום' בעלזא באשדוד, שהתארס בשעה טובה עם הכלה פריידי פדר (18) בתו של הרה"ג רבי ברוך זאב פדר דומ"ץ קהילת בעלזא בגבעת זאב. הכלה היא נכדתו של הגאון החסיד רבי אברהם יהושע פדר זצ"ל שזכה ללמוד עם האדמו"ר מבעלזא שליט"א בבחרותו והיה חתן בנש"ק הרה"צ רבי יעקב מרדכי ברנדוויין זצ"ל מסטרעטין חמיו של האדמו"ר מטשערנאביל זצ"ל. 

אבי הכלה הוא חתן הגאון רבי אהרן דירנפלד ראש הישיבות לצעירים דחסידי בעלזא שהינו חתן הגה"צ רבי משה שובקס זצ"ל ראש ישיבת בעלזא וחבר בד"צ מחזיקי הדת. 

ל'כל רגע' נודע כי הנכד דוד נחשב לאחד הנכדים המיוחדים ביותר ונודע כשקדן עצום, בשמחת הברית שלו נקרא על שם הסבא הגדול הרב רבי דוד הלפרין ז"ל אביו של הגאון רבי אלחנן זצ"ל גאב"ד ראדומישלא מלונדון חמיו של גאב"ד מאקאווא. 

עם סגירת השידוך הושמעה כנהוג מוזיקה בחוצות הקריה וגלילותיה בירושלים, שמחת הווארט נערכת הערב (מוצאי שבת קודש) במעונו של האדמו"ר מבעלזא.

שמחת החתונה תתקיים בעוד שנה בקרית בעלזא במתכונת מצומצמת כפי החתונה האחרונה שהתקיימה בחודש אב בקפסולות מיוחדות שנבנו לחופה.

 

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום