סיפור קורע לב: ביום השלושים לפטירת האב, בנו בכורו יכנס לחופה

ארבעים ושמונה שעות לפני יום חתונתו של יהודה מלכה, אביו הנערץ הגאון רבי אליהו מלכה זצ''ל הסתלק בפתאומיות לעולם שכולו טוב. במקום שאביו ילווה אותו לחופה הוא ליווה את אביו בדרכו האחרונה. במקום לחגוג שבע ברכות הוא ישב 'שבעה' • הצטרפו למיזם ההמוני למען החתן היתום

כתבה מקודמת | חרדים 15.11.2020 | 10:12

ההזמנה לחתונה צילום: קופת העיר

סיפור מזעזע שכזה לא שומעים בכל יום, הגאון רבי אליהו מלכה זצ''ל אדם משכמו ומעלה, שעסק כל חייו בהרבצת תורה וחסד, הסתלק ביום בהיר לבית עולמו, מותיר אחריו את רעייתו האלמנה שתחי' ושורה של יתומים המבכים את פטירתו של אביהם הנערץ.

אבל הסיפור הטראגי טמון בבנו בכורו, יהודה מלכה. יהודה היה אמור להתחתן לפני כשבועיים, הוא ציפה ליום הזה בכל ליבו, חיכה לרגע הזה בכל נימי נפשו, היום המאושר בחייו, יום שמחת ליבו, הוא התכונן נפשית ופיזית וחיכה בעיניים כלות ליום החתונה.

הצטרפו כעת לעזרת החתן המיועד, אסור לכם להישאר אדישים>>>

הימים עברו, יום אחר יום, ואז ארבעים ושמונה שעות בלבד לפני החתונה, הוא שומע צעקות מסלון הבית, הוא יוצא מחדרו בריצה וכשהוא מגיע לסלון הוא כמעט והתעלף, האבא הנערץ, האבא שכל כך אהב, שרק לפני שעה למד איתו יחד מוטל על הרצפה כאבן שאין לה הופכין.

כוחות ההצלה הוזעקו למקום, הם ביצעו בו פעולות החייאה ממושכות אך לבסוף הם נאלצו לקבוע את פטירתו למגינת לב. המשפחה הייתה המומה, כאובה, על האבא הנערץ שברגע אחד הלך לעולם שכולו טוב מותיר אותם כאן בארץ משפחה יתומה ואבלה.

הצטרפו כעת לעזרת החתן המיועד, אסור לכם להישאר אדישים>>>

אבל תחשבו על הבן הבכור, יהודה מלכה, שהיה אמור להינשא לבחירת ליבו, אבל אז ארבעים ושמונה שעות לפני החתונה ליבו של אביו הגדול נדם, במקום לחגוג שבע ברכות הוא ישב 'שבעה', במקום שאביו ילווה אותו לחופה הוא ליווה את אביו בדרכו האחרונה. מצמרר וקורע לב, אין מילה אחרת.

כעת, בעוד כשבוע, ביום השלושים לאביו הוא עתיד להינשא, אחרי שבועות של יגון, הם החליטו על מועד החתונה שיתקיים ביום השלושים לפטירתו הטראגית של האב הנערץ.

הם חייבים אותנו לצידם, חייבים שנעזור להם, חייבים שנסייע להם, תחשבו על החתן היתום שיכנס תחת החופה ללא אבא שנפטר, תחשבו על האלמנה שתעמוד תחת החופה לא לצידו של הבעל היקר. אנחנו חייבים לעזור להם, בשביל שהשמחה שלהם תהיה שמחה מושלמת. 

הצטרפו כעת לעזרת החתן המיועד, אסור לכם להישאר אדישים>>>

 

 

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום