סוכל פיגוע: זירת מטענים אותרה בגבול סוריה

מספר מטענים שהונחו היום בגבול ישראל סוריה, במטרה לפגוע בכוחות צה"ל, אותרו על ידי הצבא | כוח הנדסה נטרל את המטענים | התקרית התרחשה סמוך למקום בו חוסלו מחבלים שניסו לבצע פיגוע נגד חיילים לפני כשלושה חודשים

אבי גדלוביץ' | חרבות ברזל 17.11.2020 | 12:53

כוחות צה"ל בגבול סוריה צילום: דוד כהן//פלאש 90

תקרית ביטחונית חמורה בגבול ישראל סוריה: כוחות צה"ל חשפו היום (שלישי) זירת מטענים, אותם הניחו ככל הנראה מחבלים סמוך לגדר הגבול עם סוריה, בדרום רמת הגולן בשטח ישראל.

כוחות הנדסה קרבית נטרלו את זירת המטענים שנחשפה. האירוע התרחש סמוך למקום בו סיכל כוח צה״ל ניסיון הנחת מטענים לפני כשלושה חודשים. "צה"ל רואה במשטר הסורי אחראי לכל פעולה הנעשית בשטחו ולא יאפשר כל פגיעה בריבונות ישראל", נמסר בהודעת הבא.

כזכור, כוח מיוחד של צה"ל שביצע  מארב בדרום רמת הגולן לפני כשלושה חודשים, הצליח לסכל פיגוע טרור נגד כוחות צה"ל. בצה"ל זיהו מספר ימים קודם לכן את החולייה מגיעה לאזור הגדר במסווה של רועי צאן. מרגע שהבינו בצה"ל כי מדובר בחוליית מחבלים אשר בכוונתה לבצע פיגוע, הוצב הכוח המיוחד.

באותו לילה, כוח מיחידת מגלן שהיה מוצב במארב זיהה את החוליה בעת שניסתה להניח מטעני חבלה על הגדר, כוח צה"ל וכלי טיס של חיל האוויר ביצעו ירי במקביל על החוליה שמנתה ארבעה מחבלים ופגעו בהם. מצה"ל נמסר כי בחסדי שמים אין נפגעים לכוחותינו.

 

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום