המשפחה זועמת: אחרי שנהרס, ביתו של רוצח הרב אוחיון נבנה מחדש

ביתו של המחבל שרצח את הרב שי אוחיון בפיגוע הקשה בפ"ת, נבנה בימים אלו מחדש לאחר שנהרס ע"י צה"ל, משפחתו פנתה בדרישה להרוס את הבית ולעצור את הפעילים העוסקים בבניה | עו"ד חיים בלייכר: "הימנעות וחידלון מול התמיכה בטרור עלולה להביא עלינו חרפה ופיגועים קשים עשרת מונים"

אבי גדלוביץ' | חרבות ברזל 18.11.2020 | 15:17

הרב אוחיון ובית המחבל צילום: דובר צה"ל

ביתו של המחבל שרצח את הרב שי אוחיון הי"ד נבנה בימים אלו מחדש, כך עולה מפרסומים ברשתות החברתיות של הכפר רוגייב בו הוא מתגורר. בעקבות בנייתו מחדש, פנה אתמול (שלישי) עו"ד חיים בלייכר מארגון חוננו בשם משפחתו של הרב אוחיון בדרישה להרוס את הבית ולעצור את כל הפעילים והשותפים לבניית הבית.

במכתב שנשלח לאלוף הפיקוד תמיר ידעי, נכתב כי "בתאריך 26.8.20 נרצח הקדוש הרב שי אוחיון הי"ד ב"דם קר", בעיר פתח תקוה, עלי ידי מחבל בן עוולה. בתאריך 02.11.20 הרס צה"ל את בית המחבל במטרה להרתיע ולמנוע פעילות טרור. היום דווח באמצעי התקשורת על בניית בית המחבל מחדש על ידי פעילים איסלמיים. בניית בית חדש ומפואר עבור המחבל על ידי התומכים במעשיו הינה עידוד ותמיכה בטרור, ויש לעצור את העוסקים בכך" נכתב.

עוד הוסיף בלייכר כי "דברים אלו נכונים בכל התארגנות למען מחבל ומשפחתו בשל מעשי המחבל, קל וחומר כשבניית בית המחבל נעשית בשטח הבית שנהרס בידי כוחות צה"ל. בניית בית למחבל ומשפחתו הינה מגה תמיכה מפורשת בטרור ועידוד לביצוע מעשים אלו".

בהמשך המכתב דרש מאלוף פיקוד המרכז לפעול כנגד האנשים המעורבים במעשה: "יש לפעול כנגד המממנים והפועלים העוסקים בבנייה כ"פעילי טרור" וכן לפעול כנגד הבנייה כפעילות טרור. יש לעצור, להחרים ולהרוס מידית את כל התשתית הטרוריסטית הנ"ל".

לסיום התריע עו"ד בלייכר על הצורך החשוב בתגובת צה"ל כנגד תמיכה בטרור: "אנו מתריעים כי הימנעות וחידלון מול התמיכה בטרור עלולה להביא עלינו חרפה ופיגועים קשים עשרת מונים".

עו"ד בלייכר מסר: "בניית בית למחבל הינו חלק אינטגרלי ממכונת הטרור המופעלת כנגדנו. אנו דורשים מלחמה עיקשת ונחושה בטרור הכוללת מעצר וענישה של תומכי וסייעני הטרור. אנו מצפים שצה"ל יפגין אפס סבלנות כלפי אותם מעודדי טרור ולא רק יסתפק בלהרוס את המבנה שבונים אלא יביא למאסר פעילי הטרור".

 

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום