מרגש: הרבי שהתמוטט בחתונת הנכדה רקד בחתונת בת הזקונים

התרגשות גדולה בחתונת בת הזקונים של האדמו"ר מקוזמיר שהתמוטט בחודש תמוז בשיאה של חתונת נכדתו הגדולה וניצל ממוות לחיים. במהלך החתונה ביקש הרבי להודות על הניסים ורקד במצווה טאנץ במשך זמן רב. 'כל רגע' עם תיעוד מהשמחה הגדולה בשעות הקטנות של הלילה  

חרדים 19.11.2020 | 09:33

הרבי מקוזמיר בחתונת בת הזקונים אמש צילום: צילומסך

בתחילת חודש תמוז האחרון בשיא חתונת נכדו של האדמו"ר מקוזמיר בעת שרקד הרבי מצווה טאנץ באולמי 'היכלי מלכות' בבני ברק התמוטט לפתע האדמו"ר, מתנדבי הצלה ורופא שהיה במקום הצילו את חייו והרביבשעבר החייאה תוך מתן שוקים חשמליים פונה לבית החולים במצב אנוש שם הצליחו הרופאים להציל את חייו.

מאז, הרבי מקוזמיר בכל אירוע שמתקיים בחצר החסידות עורך הודיה מיוחדת על הנס הגדול שהיה לו שחזר ממוות לחיים ובחתונה של בת הזקונים ערך הרבי סעודת הודיה גדולה.

 

אמש (רביעי) השיא הרבי מקוזמיר את בת הזקונים בשעה טובה ומוצלחת בבית המדרש של חסידות ויז'ניץ בית שמש, בהזמנה ששלח הרבי אף ייחד מספר דברים להודיה על הניסים שעברו עליו. 

ההתרגשות הייתה בשיאה לרגל מעמד ריקוד המצווה טאנץ של האדמו"ר שבפעם האחרונה שבה רקד הרבי מצווה טאנץ נדם ליבו בפתע פתאום. 

קודם מעמד המצווה טאנץ ייחד הרבי דברים ואמר "מה אשיב לה' כל תגמולהי עלי כוס ישועות אשא ובשם ה' אקרא, היה סייעתא דשמיא על כל החסדים שה' עשה עמי". 

לאחר מכן רקד הרבי מצווה טאנץ במשך זמן רב לקול שמחת החסיידם שהודו גם על הניסים הגדולים ושרו 'נאר אמונה בורא כל העולמים'. 

במהלך החתונה אף רקד הרבי עם הד"ר ר' מיכאל פקטרוביץ מבכירי הרופאים במגזר ור' יצחק שוורץ מתנדב 'איחוד הצלה' שהיו הראשונים שהצילו את חייו.

הרבי מקוזמיר רוקד עם הד"ר פקטרוביץ והמתנדב שהצילו את חייו 

 

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום