סגן השר: "נגיע לסגר שלישי" ב'ימינה' תוקפים: עיסוק אובססיבי בפוליטיקה

סגן שר הבריאות התראיין הערב והתריע מפני ההגעה לסגר שלישי, והרים להנחתה למפלגת ימינה, שתקפה בתגובה את העיסוק האובססיבי בפוליטיקה וביחסי ציבור במקום בניהול רציני של הקורונה, "מי שחוגג סגר שני כ'הצלחה עולמית', יוביל את ישראל לסגר שלישי"

אהרן מילר | בריאות 19.11.2020 | 22:56

סגר בקריה החרדית בחצור הגלילית צילום: דוד כהן, פלאש 90

סגן שר הבריאות ח"כ יואב קיש מ'הליכוד' התראיין הערב (חמישי) ב'חדשות 12' ובדבריו התייחס לדיבורים על הסגר השלישי הצפוי. במפלגת 'ימינה' תקפו בתגובה וטענו כי הזהירו לאורך כל הדרך כי מדובר בהתנהלות שגויה מול הנגיף המשתולל.

סגן שר הבריאות אמר בראיון כי "זו פעם ראשונה שאני אומר את זה, לא אמרתי את זה לפני כי התנהלנו בצורה מאוד מוסדרת. אני רואה תחלואה עולה, אני רואה קניונים שמחליטים על דעת עצמם לפתוח בלי שום הנחיות". עוד הוסיף ואמר: "זה אבסורד, הסגר השלישי כנראה יגיע".  

קיש הוסיף והתייחס לדיווחים כי שר הבריאות יואל אדלשטיין מחפש דרך מול משפטנים, לחייב את אזרחי ישראל להתחסן מפני הנגיף; "אין שום כוונה להעביר חוק שיחייב אנשים להתחסן. יש כוונה דווקא בנושא בדיקות לאנשים עם תפקידים כמו מורים להגיד שמי שלא ייבדק, לא יבוא ללמד. לחייב אנשים בחיסונים, אנחנו לא נעשה את זה, לא נראה תמונות של שוטרים שבאים וגוררים אנשים להתחסן", הרגיע.

במפלגת 'ימינה' ניצלו את הריאיון של קיש, לעלות למתקפה, לאור התעקשותו של יושב ראש המפלגה נפתלי בנט ששב והתריע לאורך כל הדרך כי התנהלות הממשלה מול הנגיף אינה נכונה, ובתגובה לדבריו של סגן שר הבריאות, תקפו "כפי שהתרענו בזמן אמת, מי שחוגג סגר שני כ'הצלחה עולמית', יוביל את ישראל לסגר שלישי".

עוד תקפה סיעת 'ימינה' בתגובתה: "ישראל משותקת. העיסוק האובססיבי בפוליטיקה וביחסי ציבור במקום בניהול רציני של הקורונה, הביא לאבטלה נוראה, לקריסת רבבות בעלי עסקים, ולמערכת חינוך שמותירה מיליון ילדים בבית כבר שמונה חודשים. אנו קוראים לממשלה להתעורר מיד".

 

 

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום