בן 4 נפגע קשה מנשיכת תנין: "הרבה מאוד דם"

ילד בן 4 חמק מהוריו במהלך סיור בחוות תנינים בערבה וננשך על ידי תנין. הוא נפגע קשה ופונה במסוק לבית החולים סורוקה • "ראינו ילד כבן 4 בזרועות אמו, הוא סבל מפציעה בידו והיה כאוב, ראינו סימני נשיכה"

קובי בורנשטיין | חדשות בארץ 21.11.2020 | 19:18

תנין. אילוסטרציה צילום: unsplash

בן ארבע נפצע באורח קשה לאחר שננשך על ידי תנין בחוות תנינים בערבה. הוא טופל על ידי פארמדיקים של צה"ל ומד"א, ומסוק של מד"א שהוזנק למקום פינה אותו באורח קשה לבית החולים סורוקה.

אמו של הילד סיפרה כי הם הגיעו לביקור במקום והיא הסיטה את המבט ממנו לשנייה ומיד שמעה צעקות. "לא הבנתי מה קורה", היא אמרה. "פתאום שמעתי צעקות וראיתי הרבה מאוד דם". לאחר האירוע בעל המקום זומן לחקירה במשטרה.

מדוברות מד"א נמסר, כי "בשעה 13:08 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב נגב, על ילד שננשך מתנין בעת בילוי בחוות תנינים בערבה. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי לילד כבן 4 שננשך בידו מתנין, מסוק מד"א שהוזנק, פינה את הילד לבית החולים סורוקה במצב בינוני עד קשה".

חובש רפואת חרום במד"א גדי גוהר ופאראמדיק מד"א דני אביב, סיפרו: "כשהגענו למקום ראינו ילד כבן 4 בזרועות אמו, הוא סבל מפציעה בידו והיה כאוב, ראינו סימני נשיכה, אנשים במקום העניקו לו עזרה ראשונה בתידרוך פאראמדיק ממוקד מד"א ועצרו לו את הדימום. בסיוע כוח רפואי של צה"ל, הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים שכלל טיפול תרופתי לכאב והעברנו אותו למסוק מד"א שנחת בסמוך ופינה אותו לבית חולים סורוקה כשמצבו בינוני עד קשה".

מבית החולים סורוקה נמסר, כי "ילד בן 4 פונה במסוק מהערבה לחדר הטראומה בסורוקה לאחר נשיכת תנין בידו. לאחר ייצוב מצבו בחדר הטראומה הובהל לחדר הניתוח. מצבו מוגדר קשה".

 

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום