שורת מקורבים לטראמפ ובהם בנו - נדבקו בקורונה

נגיף הקורונה ממשיך להשתולל ברחבי ארה"ב, שם מדווח כי מספר מקורבים לנשיא טראמפ נדבקו בנגיף. בין הבכירים, בנו של טראמפ ובנו של עורך דינו האישי של טראמפ, רודולף ג'וליאני

קובי בורנשטיין | חדשות בעולם 21.11.2020 | 20:32

טראמפ ג'וניור מספר על כך שנדבק בקורונה צילום: צילומסך

שורת מקורבים לנשיא ארה"ב נדבקו בנגיף הקורונה, בין הבכירים בנו של טראמפ ובנו של מקורבו ועורך דינו רודולף ג'וליאני.

דונלד טראמפ ג'וניור הצעיר, סנאטור בפלורידה, הוא אחד מכמה אנשים במעגל הפנימי של דונלד טראמפ שנדבקו בנגיף הקורונה. "דון נמצא חיובי בתחילת השבוע והיה בבידוד מאז שהבדיקה העלתה שהוא נדבק", כך אמר דוברו של דונלד טראמפ ג'וניור בהודעה לרשת CNN. "הוא ללא תסמינים עד כה ומקיים אחר כל ההנחיות המומלצות מבחינה רפואית של נגיף הקורונה".

דונלד ג'וניור פרסם סרטון ברשתות החברתיות בערב שישי. "כנראה שיש לי את הקורונה" הוא גם אמר שהוא ללא תסמינים בזמן שהיה בבידוד.

בנוסף ביום שישי, הסנאטור בפלורידה, ריק סקוט, אמר שהוא נמצא גם חיובי לקורונה, ונמצא בבידוד בביתו שבדרום-מערב המדינה. סקוט היה מושל פלורידה בין השנים 2011-2019.

סקוט אמר כי הוא מבודד את עצמו מאז סוף השבוע שעבר לאחר שנודע שהוא בא במגע עם אדם שנמצא חיובי. "לאחר מספר בדיקות גליתי שאני חיובי לקורונה", צייץ סקוט. "אני מרגיש טוב וחווה תסמינים קלים מאוד. אני אעבוד מהבית עד שיהיה בטוח לחזור לוושינגטון הבירה, אני מזכיר לכולם להיזהר ולעשות את הדברים הנכונים כדי להגן על עצמכם ועל אחרים" כתב סקוט. "תלבש מסכה, ריחוק חברתי, תכנס להסגר אם אתם הייתם במגע עם מישהו חיובי כמוני" צייץ סקוט. "אנחנו ננצח את זה יחד, אבל כולנו חייבים להיות אחראים, אני רוצה להודות לכל עובדי הבריאות המדהימים שעובדים מסביב לשעון בטיפול בחולים".

גם אנדרו ג'וליאני, נדבק בנגיף הקורונה, בנו של עורך דינו האישי של טראמפ, רודי ג'וליאני, אמר ביום שישי שהוא נמצא חיובי. ג'וליאני הצעיר שימש כעוזר מיוחד לטראמפ. "אני חווה תסמינים קלים ומקיים אחר כל ההוראות, כולל הימצאות בהסגר", הוא צייץ.

 

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום