חמאס מאיים בנקמה על חיסול המדען האיראני

חבר הלשכה המדינית של חמאס, מאיים כי "אלה שעמדו מאחורי רציחתו ישלמו את המחיר במוקדם או במאוחר", כך בהתייחסות שלו לחיסולו של מוחסן פחריזאדה. הוא הוסיף ואמר: "מי שמשחק באש יישרף באותה האש"

קובי ברקת | חדשות בעולם 6.12.2020 | 23:20

ראשי תנועת חמאס צילום: Hassan Jedi/Flash90

על רקע המגעים לכניסה מחודשת של הרשות הפלסטינית למסלול ההסדר המדיני והנורמליזציה, ח'ליל אל-חיה, חבר הלשכה המדינית של חמאס ומבכירי התנועה ברצועת עזה, תוקף ואומר כי הם יילחמו בכך כל תוקף. הוא הוסיף כי הם ינקמו על מותו של מדען הגרעין האיראני מוחסן פחריזאדה.

בראיון לאתר האינטרנט של חמאס אמר אל-חיה, כי השתלבות הרשות הפלסטינית בנורמליזציה עם ישראל ובארגון מחדש המדיני של האזור תביא לשותפות בתוכנית לחסל את הבעיה הפלסטינית, שכן לדבריו עד כה במשך למעלה מ-25 שנה, השותפות לא הועילה לעם הפלסטיני.

אל-חיה ציין כי למרות החזרת התיאום הביטחוני בין הרשות לישראל, תנועת החמאס לא קטעה את המגעים עם תנועת 'פתח' והן ימשיכו לקדם מהלכים ל"סיום הכיבוש" כלשונו.

כאמור, אל-חיה התייחס לחיסול מדען הגרעין האיראני מוחסן פחריזאדה והבטיח נקמה. "אלה שעמדו מאחורי רציחתו ישלמו את המחיר במוקדם או במאוחר", הוא אמר, הוסיף כי "מי שמשחק באש יישרף באותה האש".

 

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום