משרד החוץ באמירויות: עשרות הישראלים שעוכבו יורשו להיכנס

הסכם שלום? כמאתיים ישראלים שנחתו לפנות בוקר עם טיסת פליי דובאי עוכבו שעות בשדה התעופה בדובאי. מדיווחים מהמקום עולה כי החל מאמש יש שינוי בתקנות הויזה ונאסר עליהם להיכנס למדינה | לאחר מאמצים רבים הודיע משרד החוץ האמירתי כי הוא מאפשר את כניסתם

משה ויסברג | חדשות בעולם 7.12.2020 | 07:12

נמל התעופה בדובאי השבוע צילום: באדיבות המצלם

דרמה בשדה התעופה בדובאי: כ-160 נוסעי חברת 'פליי דובאי' שיצאה בשעה 1 בלילה מנתב"ג, לא הורשו להיכנס לדובאי. ורק לאחר ארבע שעות אישר משרד החוץ האמירתי את כניסתם.

על פי הדיווח עשרות נוסעים ישראלים ביניהם חרדים רבים שהגיעו למקום לא הורשו להיכנס עקב בעיות בויזה ובאישורים. מעט אחרי השעה 8 בבוקר הושג פתרון וממשרד החוץ באמירויות נמסר כי הישראלים הנמצאים בשדה התעופה בדובאי יורשו להיכנס, לאחר שימלאו את טופס הוויזה האלקטרונית.

אחד הנוכחים במקום סיפר ל'בחדרי חרדים', כבר עשינו את הכל עברנו את ביקורת הדרכונים, עשינו בדיקת קורונה אך רגע לפני המזוודות הודיעו לנו שעד שאין הסדר אין כניסה למקום. 

על פי מה שנודע ל'בחדרי חרדים, דובאי השהתה את הסדר הויזה מאתמול בשעה 19:00.

מדובר בטיסה של חברת פליי דובאי שעוכבה במשך ארבע שעות בשדה בלי אישור להכנס.

לדברי אחד הנוכחים במקום "האמירתיים טענו כי הם הודיעו לפליי דובאי לפני יומיים על זה ואמרו להם לא לטוס". 

הצלם החרדי שוקי לרר שנחת בדובאי באותה הטיסה מספר היישר מהשדה ל'בחדרי חרדים' "זה לא יאומן מה שקרה פה, עשרות אנשים עם ילדים בוכים חיכו להכנס, היינו בטוחים שאם טסים עם חברת פליי דובאי הכל מסודר כולל הויזה שהם מבטיחים, מתברר שיש בעיות עם הויזה משהו השתנה מאתמול". 

הוא שב והדגיש, "אני פה בשדה, יש פה אנשים שחוזרים כבר בפעם השניה, יש פה עשרות אנשים עם ילדים קטנים זה נורא מה שקרה פה".

גם בישראייר עיכבו בכשעתיים את ההמראה הבוקר לדובאי, אבל לאחר שהושג פתרון החלו בחברה להיערך להמראה. טיסת ארקיע הבוקר לדובאי המריאה כמתוכנן ובכיר בחברה אמר ל-ynet כי "לאחר בירור עם גורמי ממשל שמטפלים בנושא בדובאי אושר לנו להוציא את הטיסה".

 

 

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום