ההפתעה שמתכנן טראמפ לביידן ביום ההכתרה

חפיפה קשה: הנשיא היוצא טראמפ לא ייתן לטקס חילופי התפקידים לעבור בקלו, כך על פי הדיווחים | בעוד ביידן הצהיר כי יישמע להנחיות הבריאות ויערוך טקס הכתרה מצומצם. טראמפ הודיע על עצרת פרישה ענקית במקביל בהשתתפות אלפים

קובי ברקת | חדשות בעולם 8.12.2020 | 07:33

טראמפ וביידן צילום: קמפיין המועמדים

נשיא ארצות הברית, דונלד טראמפ מתכנן עצרת ענקית לרגל סיום כהונתו, עצרת שתערך בזמן הכתרת הנשיא הנבחר ג'ו ביידן - כך מדווחים מקורות בבית הלבן לאתר החדשות האמריקני "אקסיוס".

על פי אותם גורמים העצרת תכלול טיסה אחרונה במטוס הנשיאותי ועצרת המונים בשדה התעופה בפלורידה, שתתקיים כאמור במקביל להשבעתו של הנשיא הנבחר ביידן, ובמהלכה יכריז על התמודדות בבחירות לנשיאות ב-2024. המהלך נועד להסיט את תשומת הלב מהכתרתו של ביידן ואף לשמר את כוחו ומעמדו של טראמפ בבית הלבן.

לדברי "אקסיוס" העצרת נועדה לערער על כוחו של ביידן שמתכנן טקס הכתרה מצומצם תוך שמירה על כללי הריחוק החברת, בעוד טראמפ מתכנן עצרת בהשתתפות רבבות.

על פי הדיווח באתר, טראמפ, שמסרב להכיר בבחירתו של ביידן עד כה וממשיך לטעון לזיופים נרחבים, לא ישתתף בטקס ההכתרה כמקובל ואף לא ילחץ לנשיא הנבחר את היד. תחת זאת בזמן ההכתרה הוא ימריא במסוק "מרין 1" ממדשאת הבית הלבן היישר לשדה התעופה אנדרוז שם ימתין לו המטוס הנשיאותי. 

נציין, כי על פי דיווח ברשת CNN, שר המשפטים ווילאם בר אותו מינה טראמפ, עשוי לסיים את תפקידו עוד טרם סיום כהונת טראמפ, זאת בשל חילוקי דעות קשים בינו - שלדבריו הבחירות בארה"ב לא זויפו, לבין טראמפ שטוען שהן זויפו.

 

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום