למרות הסגר: "מעמד של מאות אלפים": ההילולא השנתית של ישיבת "כסא רחמים"

גם השנה יתקיים אירוע ההילולא האדיר של מוסדות 'כסא רחמים' במעמד מרנן ורבנן גדולי ישראל, עם תזמורת ייחודית בניצוחם של גדולי הזמרים • בנוסף, תתקיים הגרלת ענק על עשרות אלפי שקלים ותכשיטי זהב • אותה אווירה, אותה הקדושה, אותה השמחה המוכרים משנים עברו, אלא שהפעם תוכלו להשתתף באירוע מסלון ביתכם

חרדים 27.12.2020 | 07:04

צילום: באדיבות המצלם

מדי שנה מתקיים אירוע מיוחד מבית 'כסא רחמים' להילולת הרב מצליח מאזוז זצק"ל מייסד הישיבה, ושאר חכמי ספרד שנפטרו בחודש טבת, ביניהם הרמב"ם רבי יעקב אבוחצירא, רבי כלפון משה הכהן וגאוני תורה נוספים בכל שנה האירוע מתקיים עם רבבת משתתפים באולם הגדול במזרח התיכון ב'גני התערוכה'.

הבשורה המשמחת היא, כי גם השנה יתקיים בעז"ה האירוע, אפילו גדול יותר ועוצמתי יותר מאשר בשנים עברו על אף הסגר ומגבלות הקורונה.

האירוע יועבר במלואו בשידור חי חסר תקדים, במגוון ערוצי התקשורת הבכירים, ביניהם כמובן גם באתר 'כל רגע'. מה שיגרום להשתתפות המונית של מאות אלפי אנשים! החפצים להיות חלק מהמעמד החשוב.

ההילולא תתקיים במעמד מרנן ורבנן גדולי ישראל, עם תזמורת ייחודית בניצוחו של הזמר העולמי ישי ריבו, על החלק המזרחי תופקד תזמורת מזרחית מורחבת עם הזמר בני ברדא 

לחצו כאן לפרטים נוספים על האירוע ולרכישת כרטיסים להגרלות המיוחדות 

כמו כן תתקיים הגרלת ענק בה יוענק לזוכה המאושר סך של 120,000₪!. כאשר כל המשתתפים ורוכשים כרטיס יזכו למארז הברכות הכולל יין מבורך ממרן ראש הישיבה הגר"מ מאזוז שליט"א, נר הצדיקים אותו נדליק בשידור חי, יחד, ברגע אחד עם רבבות עמך בית ישראל, וכן במארז ה'שי' השנתי ספר היוצא לאור במיוחד להילולא, וכן מתנה לבחירתכם מתוך שלל מתנות יוקרתיות,  כל זאת בלי להזכיר את הזכות העצומה של משתתפי ההגרלה לתמוך במפעל העצום שמייצר את גדולי הדור הבא, ולסייע לו דווקא בשנה כזו בה מוסדות התורה עומדים בפני אתגרים גדולים. 

בנוסף להגרלה הגדולה, רוכשי הכרטיסים יזכו להשתתף ב100 הגרלות ביניים בכל יום, ברדיו קול ברמה בתכנית חידודון של עמי מיימון. ההגרלות המקדימות כבר בעיצומן ולכן לא נותר אלא להצטרף למפעל האדיר הזה. 

על הכל נוספה הבטחה נדירה ממרן הגר"מ מאזוז שליט"א שכל הרוכש כרטיס זוכה לקבל בחזרה פי 10! מהסכום שתרם, לפני שנים ספורות יצאה הבטחה זו ממרן הרב שליט"א ומאז אלפי סיפורים זורמים למוסדות הישיבה על אנשים שחזר להם לפחות פי עשרה.

לרכישת כרטיסים לחצו כאן

 

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום