חידת מוצ"ש: 'כל רגע' מפנקים עם נופש בטבריה ומוצרי נוי יוקרתיים

חידת מוצ"ש ב'כל רגע' היא אחת הפינוקים הטובים עבור כל בני המשפחה. בנוסף אם תענו נכונה תיכנסו להגרלה מטורפת על אירוח בדירת נופש מפוארת • וגם: שוברי קנייה לדברי נוי לבית שכל אחד היה רוצה, בסך 500₪ לזוכה השני והשלישי • אל תפספסו

חני לוין | חרדים 16.1.2021 | 21:11

חידת מוצ"ש צילום: pixabay / אירוח אצל בתיה /קואליטה

חידת מוצ"ש ב'כל רגע' מתאימה ומהנה לכל המשפחה. כל מה שעליכם לעשות זה לקרוא ולהבין את החידה ההלכתית, להתייעץ ולשאול בכדי לדעת את התשובה.

חושבים שעליתם על התשובה, מצוין. שלחו אלינו לוואטספ או למייל את התשובה ואם עניתם נכונה יתכן ותקבלו שובר נופש או שובר קנייה בחנות היוקרתית ושולחן השבת בביתכם ייהפך לאירוע.

החידה: כיצד יתכן להלכה שאשה תברך ותדליק נרות שבת פעמיים?

פרס ראשון:

חוויית אירוח מפוארת ומקסימה ליום ולילה באחד מימי השבוע בעיר הקודש טבריה, בדירת האירוח -"אצל בתיה", בשכונת קריית שמואל, בסביבת בתי הכנסת המפורסמים, מבנה חדש עם נוף עוצר נשימה, חווית אירוח שנוצרה מצורך האורחים ליוקרה של מלון, אך יחד עם זאת הצורך העז להיות תא משפחתי אחד סביב שולחן השבת.

הדירה מושקעת ומכילה ריהוט מפואר, ירידה לפרטים הקטנים בכדי שהיא תהיה מותאמת במיוחד למשפחות מהקהל הדתי. הדירה נועדה למשפחה מרובת נפשות או זוג משפחות שלא מוכנים להתפשר אך מצד שני לא מוכנים לשלם הון תועפות.

תכולת הדירה: יחידת הורים מפנקת עם מיטה יהודית יוקרתית, ארון, שירותים ומקלחת. חדר זוגי מעוצב עם 2 מיטות יחיד מתחברות. חדר ילדים מקסים עם 5 מיטות. כל המיטות שצוינו להנ"ל מכילות מזרוני קינג סלומון איכותיים כי לכל ילד מגיע. ישנה אפשרות להוסיף 2 מיטות מתקפלות ומיטת תינוק. סה"כ הדירה מתאימה ל11 נפשות לא כולל תינוקות.

בנוסף: מרפסת – נוף עוצר נשימה עם פינת ישיבה, אנו מודעים לחשיבות הנוף המרגש. סלון – ריהוט סלון יוקרתי ופינת אוכל גדולה לכל המשפחה. מטבח מאובזר – מקרר, תנור, כיריים, מיקרוגל, מיחם, פלטת שבת, סכום חד פעמי, כלים ועוד, שירותים ואמבטיה נוספים.

במיוחד לגולשי 'כל רגע' עם 10% הנחה להזמנות חייגו: 054-715-1300

פרס שני ושלישי:

מזכה מבחר דברי נוי ואקססוריז לבית בשווי של 500 ₪ לכל זוכה. מהמותג המוביל "קואליטה - הופכים כל שולחן לאירוע", שם תמצאו את כל האקססוריז בעבודת יד והתאמה אישית לכל לקוח, קולקציה מדהימה ורחבה החל ממפות שולחן בסיס לעריכה מוצלחת, מפיות, פלייסמנטים, מבחר חבקי מפיות ענק ועד מרכזי שולחן מיוחדים לשלימות מקסימלית.

לקואליטה חשוב להגיע לכל בית בכדי לתת להם לטעום מהאיכות בלי הפשרות מהאווירה הפורחת והשמחה שמכניסים הפרחים, לתת הזדמנות לחדש את הבית ולרגש, במיוחד בתקופה מאתגרת זו שבה אנו נמצאים רוב הזמן בבית.

הייחודיות שמאפיינת מוצרים אלו מפתיע כל פעם מחדש והכל כתוספת לעיצובים מרהיבים, פרלינים משובחים ויינות יוקרתיים. שירות משלוחים לכל הארץ. מחכים לכם עם 10% על כל מרכזי השולחן והמפות ומתנה מפנקת ברכישת מפיות וחבקים לגולשי 'כל רגע' בתיאום מראש בבני ברק 0538249501.

לשליחת התשובה אנא הקפידו על הפרטים הבאים:

  • שם מלא ומשפחה
  • עיר מגורים
  • מספר טלפון
  • התשובה תכלול עד עשרה מילים. תשובה שתתקבל יותר מעשרה מילים לא תקלט במערכת.
  • את התשובה ניתן לשלוח לוואצאפ: 0583288642 או למייל: 0534158442b@gmail.com

הסבר וכללי השתתפות:

  1. בכל מוצ"ש תעלה חידה, ארבעה ימים יתאפשר לענות עליה, היום אחרון לשליחת תשובות יהיה ביום רביעי לאותו השבוע.
  2. כל משפחה יכולה לשלוח תשובה אחת בלבד.
  3. ביום חמישי שבאותו שבוע יתפרסמו תוצאות הזכייה באתרינו.
  4. הזוכים יקבלו הודעה פרטית למספר הוואצאפ או המייל שלהם.
  5. הזוכה הראשון יקבל נופש לכל המשפחה עד 11 נפשות ליום ולילה בטבריה. הזוכה השני והשלישי יקבלו שובר בחנות 'קואליטה -הופכים כל שולחן לאירוע' בסך 500 ש"ח.
  6. במידה ורק שלשה אנשים יענו תשובה נכונה לא תהיה צורך בהגרלה. אך אם יתקבלו מעל לשלושה תשובות נכונות, הפרסים יוגרלו בין כל העונים נכונה.

בהצלחה רבה

 

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום