בנט: "חסרה משילות בקרב המגזר החרדי"

37 ימים לבחירות, יו"ר 'ימינה' התייחס לאי המשילות בנגב, וקינח כי חסרה משילות בקרב המגזר החרדי כיוון שנתניהו מפחד מהם: "צריך להפסיק לפחד" | בנוסף תקף את סער: "אני לא חותם על מסמכים אצל אופירה וברקוביץ"

יאיר כלפה | פוליטי 14.2.2021 | 13:51

נפתלי בנט צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

יו"ר 'ימינה' נפתלי בנט, התראיין הבוקר (ראשון) והתייחס לאי המשילות של מדינת ישראל באזור הנגב והשווה זאת לחוסר המשילות כלפי המגזר החרדי. בנט טען כי הסיבה לכך הוא החשש של נתניהו לקואליציה שלו.

"איבדנו את הנגב. אין משילות בנגב, אין משילות בלוד ואין משילות בגליל", אמר בנט בריאיון.

בנוסף טען גם כי אין משילות בקרב המגזר החרדי, וכי ראש הממשלה מפחד מהחרדים: "המשילות חלשה בקרב החרדים, מדינה בתוך מדינה. ולכן אני פועל להחליף את הממשלה הכושלת, הוא  (נתניהו) כבר לא יוכל לטפל במדינה. לכן אני מעמיד את עצמי כמועמד לראשות הממשלה. צריך להפסיק לפחד. נתניהו מפחד גם מהחרדים וגם מהבדואים".

בנט גם התייחס להתקדמות מבצע החיסונים ואמר: "החיסונים זה דבר חשוב, אבל אסור שכל האסטרטגיה של תהיה על החיסונים, כי שליש מהמדינה לא יכולה להתחסן, וגם יכולה להיות מחר מוטציה".

על הקמפיין של גדעון סער שבו הוא נמצא יחד עם סער בממשלה, אמר: "אני לא במשחקים של כיסאות, ואני לא חותם על מסמכים אצל אופירה וברקוביץ (תוכנית בערוץ 12, א.ק) כמו סער. אני מאוד מקווה שאני יקבל עוד 5-4 מנדטים ואז אני יקים ממשלה עם כל המפלגות הציוניות. אם לא יהיה לי את הכוח הזה, אני אכפה על כולם ממשלה".

 

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום